E34Forum.nl

 #16741  door Alex Kroeze
 
Omdat ik de olielekkage die ik ondertussen al heel lang heb nu eens onder controle te krijgen tenminste dat hoop ik heb ik vanmorgen 1.5 fles van dit goedje er in gegooid:

https://www.deolieconcurrent.nl/product ... GwodIjcGjQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben normaal ook niet van die wondermiddeltjes en toevoegingen maar om de halve motor uit elkaar te slopen om een keerring te vervangen zie ik toch ook niet zo zitten.Ik ben eens benieuwd of er al meer dit gebruikt hebben en daar goede of slechte ervaringen mee hebben.Mijn eerste indruk maar dat kan goed ook verbeelding zijn is dat ie iets soepeler loopt.Ook al is dat niet de doelstelling van dit product.

Alex
 #16757  door danny-ex-touringE34
 
@edit: " is dat ie iets soepeler loopt."
Datzelfde idee heb ik met het '5-in-1' product dat ik bij de M30 motor en sinds kort ook in de M50 gebruik. Ook is het olieverbruik minder.
Heb geen ervaring met dat 'Re-seal' product. Heb wel gehoord dat het het rubber van de keerringen soepeler maak, waardoor het weer beter afsluit.(ervaring van een onderhoudsmonteur van gemeente maaiers e.d.) Maar er is natuurlijk al wel slijtage. Groeten, Danny