E34Forum.nl

Plaats hier leuke foto of video's van E34.
 #15597  door Coach

De E34 ook nog tussendoor uit laten lijnen en balanceren, want binnenkort moeten we weer ver rijden voor een opdracht.
Afbeelding
Afbeelding

De rechter spoorstang zat helemaal vastgeroest dus die moest ook gelijk vervangen worden.
 #15634  door Ruck

Wat staat die er toch netjes bij Coach! Netjes! 8-)
 #15641  door Coach

Dank je en moet je binnenkort eens kijken als Jurgen langs geweest is! Glimmen als een MF!
 #15651  door Jgpeggeman

Op deze manier vind ik woodline in een e36 nog wel te pruimen... Zolang je het dashboard maar niet woodline maakt... Dat heeft voor mijn gevoel altijd zo'n hoog halfords gehalte
 #15658  door MemphisBmw

Coach schreef:Dank je en moet je binnenkort eens kijken als Jurgen langs geweest is! Glimmen als een MF!
Misschien glimt hij dan wel als een BIGMF 8-) :mrgreen: :lol:

Zie je nog wel verschil aan de motorkap met wat ik op de sleutel meeting gedaan heb?
 #15661  door Coach

Jgpeggeman schreef:Op deze manier vind ik woodline in een e36 nog wel te pruimen... Zolang je het dashboard maar niet woodline maakt... Dat heeft voor mijn gevoel altijd zo'n hoog halfords gehalte
Ik zag inderdaad pas een foto van een E36 met overdaad aan woodline; afschuwelijk. Heb ook zo'n setje gehad voor de E30, maar dat was ook spuuglelijk. Snel terug gebracht... Zo als het nu is, is het meer dan genoeg idd. Paar accenten om het monotone zwart te doorbreken en that's it.
 #15775  door Coach

't Zit 'm in de details he.
De kofferbakverlichting werkte niet. Na zorgvuldig onderzoek kwam ik tot de conclusie dat de schakelaar in het kofferslot kapot moest zijn. Dus via Epmans een nieuwe ontvangen en bij het demonteren bleek..... de stekker er niet in te zitten!
Afbeelding
En dus was er weer licht. Nu mis ik alleen nog zo'n kapje over het lampje aan de linkerkant. Dus als iemand er een heeft liggen....

Verder wilde ik de motorblok-kappen (of hoe heten die dingen) bij de E34 van mijn zus door wat nettere vervangen. Dus ook via Epmans ontvangen en nou bleek die van Epmans weer mooier te zijn dan mijn eigen. En die van mij is dan weer mooier dan die... etc.
Kortom: doorschuiven dus
Afbeelding
Afbeelding

Ziet er weer keurig uit!
 #15777  door epmans

Mooi man!
 #16828  door Coach

Als het een automaat was geweest, was ie perfect geweest! Bedankt voor de tip iig.
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 58