E34Forum.nl

Plaats hier leuke foto of video's van E34.
 #15412  door Speedy

Volgens mij moet het systeem een bepaalde weerstand meten. dus zou het aansluiten van een juiste weerstand op de stekker moeten volstaan om het lampje weer uit te krijgen. Maar mogelijk moet hij gereset worden.
 #15414  door Coach

Afbeelding
Zo, stoel nummer 2 zit er ook in. Hier zat geen stekker onder voor - volgens mij - een airbagsensormatje. Of is dat niet logisch?

Afbeelding
Bij de sleutelmeeting had ik me een mooie originele EHBO-koffer aangeschaft en laat ie nou precies in de aanwezige houder onder de stoel passen!

Afbeelding
Soort totaalplaatje.

Je merkt wel dat het een sportinterieur is. De auto start veel beter en trekt ook een stuk harder op. Dat is een goede aankoop geweest!
Nu moeten we nog proberen de instapschade te repareren en de vieze plekken weg te krijgen. Hier heeft als 'reparatie' tape overheen gezeten en de lijm daarvan heeft een paar nare vlekken achtergelaten.
 #15415  door ivo

De sensormat zit alleen op de rechterstoel, je hebt dus dubbele airbag dan?
Of matje inbouwen of via ebay of MP zo'n weerstandje kopen die je op de stekker plugt.

Met spullen van de Leerlooier kan je prachtig resultaat krijgen, voordeel straks is dan meteen dat ie nog weer 5km/h meer topsnelheid heeft!
 #15416  door Coach

Oke, dan heb ik dus niet alleen meer koppel maar ook pk's? Vette shit man.
Van Erik (Epmans) had ik al wat linkjes doorgekregen om het leer weer mooi en schoon te krijgen. Het enige wat me tegenhoudt is het feit dat ik het echt vreselijk 'K*t' werk vind. Ga proberen of ik binnen de familie iemand kan vinden die dit voor me doet.
 #15417  door MemphisBmw

Is de lijm er al wel helemaal af?
Dit is er met thinner makkelijk af te halen.
 #15418  door epmans

in hoeverre is de zitherkenning van de 'oude' comfortstoel op deze stoel te plaatsen? D
er zit dan een SBE kastje onder, met een kabelboom maar hoe het er verder uitziet heb ik ook nimmer bekeken.

ik heb hier nog wat foto's van onder een comfortstoel zodat we weten waar we het over hebben (dus ook mensen die het ff niet weten waar dit over gaat)
Bijlagen
IMG_1142.JPG
IMG_1142.JPG (120.98 KiB) 92 keer bekeken
IMG_1143.JPG
IMG_1143.JPG (92.36 KiB) 92 keer bekeken
 #15419  door Bo652

MemphisBmw schreef:Is de lijm er al wel helemaal af?
Dit is er met thinner makkelijk af te halen.
Met alle respect, maar thinner zou ik niet doen! :shock:
Grote kans dat de kleur van je stoel dan ook verdwenen is, probeer maar een beetje wasbenzine :D
 #15420  door MemphisBmw

:oops: Mee eens, Wasbenzine!
Het is zondag he, hersenen werken maar voor 1% ;) Had te snel gelezen! :oops:
 #15422  door speedy78

Kijk ook eens op http://www.colourlock.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Hier kun je kant en klare leder-onderhouds-setjes bestellen. Tevens kun je hier ook leerverf in de correcte kleur bestellen.
 #15423  door Bo652

Van Colourlock is bekend dat dit na verloop van tijd nogal gaat plakken.
Spul van de Leerlooier staat wel als prima bekend.
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 58