E34Forum.nl

Plaats hier leuke foto of video's van E34.
 #15351  door Dwitt

MemphisBmw schreef:@Dwitt; Ik zie 2 mooie Bimmers staan die staan te springen op een goeie poetsbeurt ;) 8-) :mrgreen:
En hoe is het met de rammel bij de uitlaat?
Dat van die poetsbeurt klopt helemaal....... de rammel is verdwenen .... tenminste ik ben vandaag ff op en neer Maastricht gereden en geen rammel meer waargenomen (vreemd), komt dus wel weer terug.

De E34 heb ik schoongemaakt en in de was proberen te zetten...... maar is niet mijn ding. Er zit teveel aanslag op. Tevens zie je dat de auto in het verleden gespoten is. Daar zie je ook dat dit niet helemaal netjes is gedaan.
Denk dat de 525 een keer gepolijst en gegumd ? Of zo moet worden. Bij mij kan er binnen gepoetst worden dus denk er over om hier een keer iemand voor te laten komen.
 #15358  door MemphisBmw

8-) Mooi dat de rammel weg is, rijd weer een stuk beter!
:oops: :D :mrgreen: Voordat je een van de Bimmers in de was wil zetten moet de Bimmer goed voorbereid zijn; Goed gewassen,kleien/gummen, dan kijken of er teer op zit en zo nodig weg halen, 1e keer polijsten met een grovere pasta en pad, 2e keer polijsten om de kleinere krasjes eruit te halen en meteen de kleur en glans terug halen, 3e keer polijsten is de wax aanbrengen zodat de Bimmer er weer tegen aan kan voor een tijdje en dan nog de banden mooi laten glimmen zodat hij eigenlijk weer de showroom in kan! :D 8-)

Mijn Bimmer word 3 tot 4 keer per jaar gepolijst, ik raad minimaal 2 keer per jaar aan (voor de winter en de zomer). 8-) :geek:

Wat voor aanslag zit erop? Als je met je hand over de auto gaat voelt het dan als een grindtegel aan of als een baby huidje? (Als het er tussenin is moet hij sowieso gekleid/gegumd worden)

Met de 525 bedoel je de E34 neem ik aan? De Blauwe hoeft misschien alleen de liggende delen gekleid/gegumd worden en dan 3 keer polijsten!

Ik houd me graag aanbevolen om een keer langs te komen en 1 van de 2 of allebei op 1 dag te poetsen. :D :mrgreen:
Vraag er niet veel voor(hoef er ook niet rijk van te worden) maar vraag er meer een kleine vergoeding voor met een klein beetje brandstofvergoeding(€10 tot €20) ligt eraan hoever het rijden is.
Foto's van voor en na worden ook gemaakt 8-)
 #15400  door Coach

Vandaag bij Erik aka Epmans toch het leren sportinterieur opgehaald. Hij wist wel dat ik het niet kon weerstaan...
Afbeelding
Afbeelding
Achterbank ter plekke ingebouwd

Afbeelding
De rest in de kofferbak en op de achterbank

Afbeelding
Thuis samen met m'n maat de bank nog even helemaal netjes gezet, de kapjes van de gordels er in en de boel weer aangedraaid.

Afbeelding
En toen.. bij het monteren van de voorstoelen kwam ik deze bout tegen. Zo'n dopsleutel heb ik dus niet en de voorstoelen konden dus niet ge(de)monteerd worden. Donders. Moet ik ze alsnog eerst schoonmaken voordat ik ze er in kan zetten.

Afbeelding
Achterin ziet het er inmiddels netjes uit.
 #15401  door Speedy

Ik heb wel een torx dop voor die bout.
 #15402  door MemphisBmw

Ziet er netjes uit Coach :D
Nu nog een goeie poetsbeurt en leer behandeling en hij kan er weer tegenaan! 8-) :mrgreen:

Veel plezier ermee :) ;)
 #15405  door Coach

Speedy schreef:Ik heb wel een torx dop voor die bout.
Inmiddels een gevonden, maar toch bedankt!
MemphisBmw schreef:Ziet er netjes uit Coach :D
Nu nog een goeie poetsbeurt en leer behandeling en hij kan er weer tegenaan! 8-) :mrgreen:
Die komt nog en dan weet ik je wel te vinden. Staan eerst nog wat andere zaken op mijn lijstje die hogere prioriteit hebben. Zoals f*cking remblokjes....
 #15406  door MemphisBmw

Komt goed.
Ook niet geheel onbelangrijk idd! :mrgreen: 8-)
 #15407  door epmans

Heeftt ie stiekumpies fotos staan nemen...

veel,plezier ervan!
 #15409  door ivo

Leuke upgrade! Een dopje 11 past er ook op trouwens, alleen die maat zit niet bij iedereen in de kist.
 #15411  door Coach

Afbeelding
Afbeelding

Stoel 1 zit er inmiddels in, alleen liep tegen een probleem op. De oude stoelen hebben airbag sensoren en deze lederen niet. Minimaal probleem is dat dat airbag lampje zal blijven branden volgens mij. Nu las ik wel eens wat van 'dummies' waarmee je die storing weg krijgt. Kent iemand dat?
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 58