Na een heleboel gedoe met het bedrijf dat de kabelboom zou leveren, maar achteraf gezien toch de verkeerde bleek te hebben, lijkt de finale oplossing nabij.
Vanavond ben ik terug gebeld door het bedrijf met de mededeling dat ze bij een collega bedrijf de kabelboom hadden gevonden en dat deze begin volgende week (4 april 2016) opgestuurd zal worden.
Ze hebben me in eerste instantie twee weken aan het lijntje gehouden, maar na een paar telefoontjes en een nette mail waarin ik mijn mening over de gang van zaken naar voren heb gebracht, werd ik gebeld met excuses en twee opties: of ze gingen voor mij zoeken bij collega's of ik kreeg mijn geld terug. Ik heb gekozen voor het eerste, omdat ik met het tweede niet zoveel opschoot. Uiteindelijk afgesproken dat ze gingen zoeken en als dat niet lukte ik alsnog mijn geld terug kreeg. Een goed compromis, dus. En theoretisch gesproken kunnen de heren monteurs volgende week dan eindelijk mijn auto afmaken... Eerst zien of en wanneer de juiste kabelboom inderdaad binnenkomt. Samengevat: het is (nog) niet gelukt!