Het is mijn ervaring dat het grotendeels te maken heeft met goed inremmen en deels met goed materiaal. Dat laatste is natuurlijk altijd een punt van discussie zeker als je het hebt over verschillende typen auto's. Zo kan je een M5 niet vergelijken met een 518 terwijl het allebei E34's zijn. Wat ik wel weet is dat een schijven merk/fabrikant zelf ook voorschrijft wat voor blokken je moet gebruiken. Neem je bijvoorbeeld een ATE schijf, pak dan ook ATE blokken en zet er geen Redstuff blokken op want dan kan je problemen krijgen.
Eazy rit,
Ik heb ook mijn setje voorrem-spullen ook bij Offenga vandaan gehaald, ik heb gewoon gevraagd of ze er montagebouten bij wouden doen en heb door één mailtje ook 15,- korting per remschijf gekregen (zit hem in de strategie, je moet doen of je twijfelt waar je wilt kopen, en dan komen zij altijd wel met een tegenbod).
Zitten flinke marges op en als je vaker bij ze besteld doen ze niet moeilijk om er 2 of 4 montagebouten bij te gooien.
Maar om antwoord te geven op je vraag: montagebouten zitten op je remschijf, kan evt. hergebruiken mits voorzichtig demonteren -> of vraag Offenga even lief, als het om achteras gaat zijn het waarsch. toch maar 2 boutjes en als je vaste klant bent doen ze echt niet moeilijk