E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #7797  door Theo

En een tip voor Gernant:

Haal die plastidip van je auto en zet je motorkap er weer op. Het is nu mooi geweest met die rare poepelagein ;)

Met die Schnitzers heb je hèt ingrediënt in huis om van je auto een echte topper te maken, met al die rotzooi erop gaat dat niet lukken.
 #7799  door Jgpeggeman

@Theo

Er staan een paar compleet nieuwe plannen op stapel... En dat heeft inderdaad onder andere met de plastidip te maken
 #7800  door Theo

Mooi zo, ik hou van veranderingen.

Een auto hoort te glimmen, over een paar jaar moet iedereen heel hard lachen om die matte auto's van 2014.

(je zal in 2018 je matzwarte Porsche Cayenne maar proberen te verkopen :mrgreen: )
 #7805  door Jgpeggeman

Theo schreef:Mooi zo, ik hou van veranderingen.

Een auto hoort te glimmen, over een paar jaar moet iedereen heel hard lachen om die matte auto's van 2014.

(je zal in 2018 je matzwarte Porsche Cayenne maar proberen te verkopen :mrgreen: )
een auto hoort niet perse te glimmen... Het gaat er om wat je mooi vind persoonlijk..

Maar er zou zo maar een kans gaan bestaan dat de peggemanmobiel mogelijk weer zou kunnen gaan glimmen...
 #7829  door Theo

Jgpeggeman schreef: een auto hoort niet perse te glimmen...
Jawel hoor ;)

Doe je ding Gernant, but it's time for a change met die Schnitzels in huis.
 #8870  door Jgpeggeman

Vandaag de airco condensor vervangen... En na het afvullen was het even spannend, want het lampje op het airco knopje ging nog steeds niet branden.....

Maar na een minuutje ging het lampje spontaan branden en kwam er heerlijk koude lucht in de auto!! Wat een genot is dat zeg! Heb (buiten mijn eerste e34 om) nooit een werkende airco gehad in de e34. Wat word die heerlijk koud zeg! Alleen jammer dat recent mij kachelweerstand het heeft begeven, dus alleen standje 4...
 #10643  door Jgpeggeman

volgens mij gaat de peggemantjoening een nieuwe fase in....
Bijlagen
paars1.jpg
paars1.jpg (201.04 KiB) 66 keer bekeken
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 31