E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #10077  door Dwitt

image.jpg
image.jpg (470.19 KiB) 111 keer bekeken
Even een rondje rijden ...... volgende week APK keuring
 #10157  door Dwitt

https://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeug ... 504838521/" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze auto heb ik al een tijdje op de korrel........ is nu weer in prijs verlaagd.
Een maand geleden 10K geboden maar niet gekregen.

Maar blijf het een mooie bak vinden, echter heb ik een andere vriendin gevonden.
 #10180  door Jgpeggeman

Dwitt schreef:https://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeug ... 504838521/

Deze auto heb ik al een tijdje op de korrel........ is nu weer in prijs verlaagd.

Maar blijf het een mooie bak vinden, echter heb ik een andere vriendin gevonden.
Dat is dan ook wel 1 van de meest ultieme e34's!!! (al zou ik persoonlijk nog net iets liever de alpina b10 4.6 touring hebben...)
 #10189  door Dwitt

Jgpeggeman schreef:
Dwitt schreef:https://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeug ... 504838521/

Dat is dan ook wel 1 van de meest ultieme e34's!!! (al zou ik persoonlijk nog net iets liever de alpina b10 4.6 touring hebben...)
Ja erg mooi ! Ik wil specifiek een ix zijn er zo weinig van ..... Totaal net geen 9000 van gemaakt en daarvan zijn er maar een dikke 2400 touring modellen.
Ze worden vast niet minder waard ;)
 #10262  door Dwitt

...... voor den APK remdrukverdeler en remleiding.......
De remdrukverdeler is lek als een mantje en de leiding is opgeblazen van de roest.
Verder helemaal niets.
Verder wel de stabi voor rammeld dus moet ook maar vernieuwd worden.

Kan je die remdrukverdeler nog nieuw kopen ?
 #10416  door Dwitt

Vandaag nieuwe koppelstang van m'n stabi gemonteerd .... eitje
image.jpg
image.jpg (173.74 KiB) 57 keer bekeken
 #10417  door Dwitt

Kan iemand vertellen en uitleggen hoe ik mijn koplampen moet vervangen !?
Heb een paar gele die ik er in wil zetten.
 #10418  door martijn76

Stekkers los, gril er af, paar schroefjes en je hebt ze in je handen.
Geel op grijs lijkt mij niet fantastisch, maar verbaas me maar.
 #10419  door Dwitt

martijn76 schreef:Stekkers los, gril er af, paar schroefjes en je hebt ze in je handen.
Geel op grijs lijkt mij niet fantastisch, maar verbaas me maar.
Ja martijn dat vraag ik me ook af geel/grijs maar voor zo in de sneeuw lijkt het me TOP !
Maar de eenvoud stekkers los en gril er af paar schroefjes en klaar zie ik niet 123.
Heb de schroefjes van de losse (zwarte) gril delen los maar zie niet eenvoudig hoe ze aan de onderkant los moeten.
Moeten de nieren er ook uit ? Kan er ook geen YouTube filmpje van vinden.
 #10441  door Bloempie

De gril zit geklikt in een zwarte houder met op de uiteinden 2 schroefjes als ik me niet vergis.
Met de knipperlichten en de bumper ervoor weg (wat niet veel werk is) kan het nog wat makkelijker, een dunne keg en op spanning houden dat ie niet terug klikt in de houder ga je de gril rond.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8