E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #287  door MV525i
 
Hey allemaal,

Ook ik heb de weg van e34.nl naar e34forum.nl gevonden. Allereerst de complimenten aan de initiatiefnemers. Met de crash van e34.nl is een grote database met gedeelde kennis van het wereldwijde web verdwenen, goed dat er mensen zijn die hun nek uitsteken en de handschoen oppakken om iets dergelijks weer opnieuw op te bouwen. Zo’n initiatief steun ik van harte. Niet alleen door een, in mijn optiek, luttel jaarbedrag van € 20,- te doneren maar ook door te proberen actief mee te werken aan het beantwoorden van zelfs de meest basale vragen. De database moet immers van voor af aan opnieuw worden opgebouwd. Gezien mijn werkzaamheden in de toeristisch-recreatieve sector zal dat laatste overigens in de winter wat makkelijker zijn voor mij.

Achter de nick MV525i zit Marco, zelfstandig ondernemer. Van Mei tot Oktober erg druk met werk en dus weinig tijd over voor o.a. deze hobby, de rest van het jaar wat meer. Zal zeker te merken zijn aan de frequentie van reageren op dit forum.
Momenteel in het bezit van een 525iAT Edition, fully loaded en voor dagelijks gebruik. Mijn dame moet het met ietsje minder doen, een 518iT Edition.

Hem en haar naast elkaar (v.l.n.r.)
525i en 518i klein.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #298  door Jgpeggeman
 
Welkom hier!

Nooit geweten (bewust) dat jij ook een 525iAT hebt! Zijn er niet zo veel van schijnt (in vergelijking met mijn mini die ik had). Volgens mij zijn er maar iets van 500 op naam gezet in NL
 #302  door easy rider
 
welkom Marco,

Veel plezier op het forum.
 #304  door epmans
 
Hi Marco, veel plezier op dit nieuwe forum.
 #341  door MV525i
 
Jgpeggeman schreef:Welkom hier!

Nooit geweten (bewust) dat jij ook een 525iAT hebt! Zijn er niet zo veel van schijnt (in vergelijking met mijn mini die ik had). Volgens mij zijn er maar iets van 500 op naam gezet in NL
Zijn er inderdaad niet veel van. Ik heb dan ook 3 jaar gezocht naar een gaaf en van veel opties voorzien exemplaar:

S240A LEDERLENKRAD Leather steering wheel
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Airbag for front passenger
S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S302A ALARMANLAGE Alarm system
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror / driver's lock, heated
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S385A DACHTRAEGER-LAENGSSCHIENEN ROOF RACK SYSTEM
S404A DOPPEL-SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH DOUBLE COVER-SLIDING LIFTING ROOF
S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Trunk room net
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip
S464A SKISACK Ski bag
S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Armrest, front, driver/passenger
Code Description (interface) Description (EPC)
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Headrests, rear, mechanically adjustable
S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Headlight wipe/wash/Intensive cleaning
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight aim control
S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights
S530A KLIMAANLAGE Air conditioning
S537A STANDLUEFTUNG Independent ventilation control
S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control
S553A BORDCOMPUTER IV MIT FERNBEDIENUNG On-board computer IV with remote control
S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system
S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder
S731A ZUSAETZLICHER EDITIONSUMFANG Supplementary Edition package
P740A EDITION ZD Edition ZD
S773A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria
S900A ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV Electronic immobilizer
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat

Mijne heeft ook nog de kleur techno-violett (299), bij mijn weten de enige 525i touring in Nederland in die kleur. Bij de buren (e34.de) is wel eens een poll geweest. Ik dacht dat er (inclusief de mijne, want Duitse import) 13 bekende exemplaren in die kleur rond rijden. Let wel: van alle e34's.

Vorige week de 300.000 gepasseerd.
 #342  door MV525i
 
easy rider schreef:welkom Marco,

Veel plezier op het forum.
Thanks Eric, ook voor het initiatief van een nieuw forum.
 #344  door MV525i
 
Overigens zie ik in het voorsteltopic veel namen voorbij komen van topreageerders op e34.nl. Ben ik zelf nooit geweest met ongeveer 120 berichten in 'n jaar of 3. Daarom: Allemaal bedankt voor het welkom hier en ook allemaal welkom hier (voor zover ik recht van spreken heb).
 #354  door epmans
 
Ik heb nog een la deur in violet kleur. Als die van een 525i af komt is er ieder geval weer een minder. Maar ik weet niet welke motor die donortouring had.
 #382  door Jgpeggeman
 
Is die touring van mr.floppy ook techno violet? Dan heb ik er een beetje beeld bij!
 #423  door MV525i
 
Jgpeggeman schreef:Is die touring van mr.floppy ook techno violet? Dan heb ik er een beetje beeld bij!
Geen idee. Er zijn bij mijn weten twee soorten violett geleverd, daytona en techno. De laatste is de zeldzaamste kleur van de twee.

Deze kleur laat zich moeilijk vastleggen, op foto's lijkt ie eerder zwart of zo maar in 't zonnetje is ie erg paars:
525i klein.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.