E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #28409  door Dieterboy
 
Hello People on my cellular device ik ben Dieter 27j ik rijd al jaartje rond in mijn e34 tds van 95 met een 3 ton op de teller. but still looking like new verder bestaat mijn wagen park uit 2 e46 320d waar van 1 spijtig genoeg kapot na een ongeval. (niet mijn fout) tegen een auto dan een boom dan een paal en dan de wij in. in 1 zelfde ongeval. :shock: en de ander e46 is mijn nieuwe daily en nog een Citroën Berlingo 1 auto die het vuil werk moet doen :lol: voor de rest hoop ik jullie snel te spreken ;)
 #28413  door Maanman1969
 
Welkom Dieter,

Een fotootje van je bolide wordt altijd wel gewaardeerd. Veel plezier hier op het forum.

Groeten,

Peter
 #28415  door johan525
 
Welkom Dieter!
3 ton is niets voor een goed onderhouden tds. Ik heb zelf ooit een e34 525tds gehad die volgens de km registratie 3 keer over de 3 ton gegaan is :D
 #28417  door Gert
 
Drie ton is niks, mijn M5 heeft al 365+ op de teller staan :D
 #28418  door Dieterboy
 
Maanman1969 schreef:Welkom Dieter,

Een fotootje van je bolide wordt altijd wel gewaardeerd. Veel plezier hier op het forum.

Groeten,

Peter
Hey Peter! Dank je! Ik WoW dat ik wist hoe je zoo iets moest doen op forums foto's Enzo posten is er toevallig een how you? Hoe je dat moet doen?
 #28419  door Dieterboy
 
johan525 schreef: 12 mar 2022, 19:56 Welkom Dieter!
3 ton is niets voor een goed onderhouden tds. Ik heb zelf ooit een e34 525tds gehad die volgens de km registratie 3 keer over de 3 ton gegaan is :D
Idd! Daar heb je gelijk in een goud onderhoud tds blijft rijden en op moment is mijn tds heel goed onderhouden enkel de hooftdruk pomp begint zijn ziel te geven :( maar dat mag je verwachten op die km ik ben nu enkel nog op zoek naar iets groter pomp kop voor op de tds pompen te zetten voor iets meer oemp en ik ben benieuwd hoe veel ton ik ga kunnen doen :ugeek: want 3 keer 3ton over gegaan is echt veel maar wel heel indrukwekkend
 #28420  door Dieterboy
 
Gert schreef: 14 mar 2022, 16:57 Drie ton is niks, mijn M5 heeft al 365+ op de teller staan :D
:o M5 met die km heb ik nog nooit gezien toevallig een fototje?
 #28431  door danny-ex-touringE34
 
Hoi Dieter, Nou de M50b25 motoren kunnen het ook heel goed doen. Bij de mijne was de carrosserie bij 607xxx te slecht geworden om er nog dat vele reparatiegeld in te steken en is toen gedemonteerd. Motor nog een compressietest gedaan. Alle cilinders gelijkmatig 13 op het compressieklokje. Trok ook nog steeds goed en soepel, maar er kwam helaas een eind aan.
En jouw 540i, zo'n V8 klinkt zo mooi. Heb over de V8 blokken wel eens gehoord dat de oliepompbouten kunnen lostrillen en dan dat er oliedruk verlies kan optreden. Maar hoe controleer je dat? Groeten, Danny
 #28438  door Dieterboy
 
danny-ex-touringE34 schreef:Hoi Dieter, Nou de M50b25 motoren kunnen het ook heel goed doen. Bij de mijne was de carrosserie bij 607xxx te slecht geworden om er nog dat vele reparatiegeld in te steken en is toen gedemonteerd. Motor nog een compressietest gedaan. Alle cilinders gelijkmatig 13 op het compressieklokje. Trok ook nog steeds goed en soepel, maar er kwam helaas een eind aan.
En jouw 540i, zo'n V8 klinkt zo mooi. Heb over de V8 blokken wel eens gehoord dat de oliepompbouten kunnen lostrillen en dan dat er oliedruk verlies kan optreden. Maar hoe controleer je dat? Groeten, Danny
hey ik heb een e34tds😁 nie v8 en 6ton is al heel wat km💪 en dan nog zoo een goed compressie maar spijtig dat die weg geroest was ik hoop mijn nog optijd te kunnen behandelen voor het zoo ver is en van de V8 ken ik spijtig genoeg niks dus kan ik je nie verder helpen maar dat ze goed klinken heb je zeker gelijk in