E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #25957  door Black yz
 
Goedemorgen.
Als nieuw lid stel ik me graag voor. Reeds 19 jaar in het bezit van een redelijk uitziende diamant zwarte E34 en best wat sleutelervaring wil ik eea graag delen.
Naam is Theo v. Helden, 47 jaar uit Werkendam.
Bedoeling is de E34 stapsgewijs te restaureren.
Hierbij zijn al DIV. zaken grondig aangepakt welke zo op het forum zullen passeren.
Hart. Gr. Theo v. Helden.
 #25973  door xatox
 
Welkom op het forum Theo. We kijken uit naar wat leuke foto's en je verhalen.
 #25975  door danny-ex-touringE34
 
Hallo Theo. Welkom hier. Ik ben wel benieuwd naar wat je allemaal al hebt aangepakt van je auto. Ik neem aan dat je sleutelervaring ook daar in te vinden is. Welk type E34 heb je? Groeten, Danny
 #25983  door Ruck
 
welkom op het forum Theo,

Leuk dat je deze klassieker wil restaureren, altijd mooi als iemand daar zijn tijd en moeite insteekt.
Veel lees & leer plezier op het forum!
 #25987  door Coach
 
welkom en nog wel zo dicht bij huis! Rij ook al een tijdje E34, maar nog nooit opgevallen dat er in Werkendam ook één reed. Leuk!
 #25989  door P.K.
 
Welkom.

Ook foto's van de bolide? :mrgreen:
 #25990  door epmans
 
theo deze foto is nog van je gemaakt tijdens de meeting bij mijn loods. jouw auto heb ik niet gespot.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25995  door Bart Jansema
 
epmans schreef: 06 aug 2019, 08:58 theo deze foto is nog van je gemaakt tijdens de meeting bij mijn loods. jouw auto heb ik niet gespot.
Zn auto stond later ongeveer op de plek waar hij nu staat
 #25996  door epmans
 
Bart Jansema schreef: 08 aug 2019, 15:25
epmans schreef: 06 aug 2019, 08:58 theo deze foto is nog van je gemaakt tijdens de meeting bij mijn loods. jouw auto heb ik niet gespot.
Zn auto stond later ongeveer op de plek waar hij nu staat
ja dat klopt bart, ik bedoel dat ik m niet op een foto heb gezien. sorry voor mn onduidelijk uitdrukken.