E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #22325  door Machiel
 
In aflevering 2 van Wheeler Dealers dit seizoen laten ze redelijk uitgebreid zien hoe het stuur van een Toyota Supra opnieuw bekleed wordt. Herkenbaar nu!
 #22445  door Wazonga
 
Ik vond die tip hoe je het gelijke aantal gaatjes aan weerszijde van je stuurhoesje krijgt heel cool.

Maar dat is alleen compatible met het diagonale 'baseball' steekje dat ze daar laten zien. Wil je het 'BMW' steekje, dan lukt dat niet.

Maar niet getreurd: dat lukt BMW ook niet! :)
 #22473  door flash
 
He moest je dit nog zeggen. Heb mn M51 ECU naar Endtuning opgestuurd (en reed teruggehad). Van zodra de motor in mn e30 ligt kom ik er wel eens mee langs zodat je kan kijken waar de EWS delete zit en kunnen we ev de kenvelden eens vergelijken :)
 #22511  door Wazonga
 
Hee, leuk!

Heel benieuwd!

Success met de inbouw!
 #23646  door Wazonga
 
Heren,

Ik heb mijn touring verkocht!

Aan een stel die er met twee jonge kinderen en een grote caravan mee willen emigreren naar zuid Europa om daar een camping te beginnen. Ik kan me geen betere toekomst voor de oude dame wensen.

Intussen blijf ik nog wel groot E34 fan natuurlijk, maar dan als klassieker, bij mij niet meer als daily-driver. Ik heb er acht jaar lang dagelijks enorm van genoten, nu mag iemand anders het stokje overnemen. En ik? Druk zoekende naar mijn volgende droomauto: een i3!

Ik breng wel verslag uit als hij er is... ;)
 #23647  door epmans
 
Nou die zag ik even niet aankomen... maar gefeliciteerd denk ik :)

i3 is weer een heel ander soort auto, in elk geval hedendaags en dus wordt je vreiheid van gaan en staan wasr je wilt niet beperkt, bepaalt of verboden. Plezier met vinden.
 #26305  door epmans
 
en nu dan staat de auto bij mij. helaas voor de auto, maar hij heeft een codicil (zei Wazonga zelf).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.