E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #25788  door 540dennis
 
Hallo,
Ik ben Dennis en ben sinds een jaartje eigenaar van een 540ia van '93. Ik heb ook nog een e30 325i van '88.
De e34 zit momenteel in de opknapfase, niet dat er veel werk aan is maar aangezien de inschrijvingstax en wegenbelasting voor deze wagen onbetaalbaar zijn in België wacht ik nog tot zijn 30jaar om hem in te schrijven en heb ik ondertussen rustig de tijd om alles naar mijn zin te maken...
 #25789  door xatox
 
Hoi en welkom Dennis.
Moet ook frustrerend zijn om juist op het randje te zitten van de overgang maatregel.
Ben wel eens benieuwd naar de foto's, is juist een facelift versie toch?
 #25790  door ivo
 
Welkom hier op het forum! Straks lekker rijden met je V8
 #25796  door 540dennis
 
xatox schreef: 21 jun 2019, 08:59 Hoi en welkom Dennis.
Moet ook frustrerend zijn om juist op het randje te zitten van de overgang maatregel.
Ben wel eens benieuwd naar de foto's, is juist een facelift versie toch?
Ja net op de verkeerde kant van het randje...🤨
Had de wagen gekocht omdat ik mn e30 eens deftig ging onder handen nemen en dan had ik terug een oldie om in de weekends te rijden terwijl de e30 out zou zijn.
Dusja nu eerst e34 en als deze 30j is dan de e30... ik ben nog een tijdje zoet...😊
 #25797  door 540dennis
 
ivo schreef: 21 jun 2019, 12:41 Welkom hier op het forum! Straks lekker rijden met je V8
Ja even snel met de garageplaten erop kan nog wel... ☺
 #25799  door 540dennis
 
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Links aangepast zodat foto's zichtbaar zijn door Easy rider
 #25806  door Coach
 
Zo, da's een mooie! Met style 8 velgen op die transporter? Erg gaaf. Welkom op het forum.
 #25807  door Ruck
 
Welkom op het forum!
mooie wagen met dikke wielen erop 8-) welke maat banden trek je erop, al enig idee?