E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #25664  door Trebo-E36
 
Na jaren dromen heb ik dus ook mijn weg gevonden naar een e34. Ondertussen iets meer als een half jaar in mijn bezit en nog geen moment spijt gehad van de aankoop. Toen een kameraad van mij vertelde dat hij deze van de hand wou doen ben ik er direct opgesprongen. 535i handgeschakeld Delphin Grau in combinatie met breedset styling5, lederen m5 zetels, armsteun en elektrisch schuifdak maken de auto af. Het geen ik wel enorm mis en nog graag zou retrofitten is cruisecontrol, airco zou ook een pluspunt geweest zijn maar dit inbouwen zie ik niet zitten. Ik heb ook 3-4jaar met een e36 325i rondgereden zonder airco en dat heb ik ook overleefd. :mrgreen:

Ondertussen zijn er ook al wat werken aan uitgevoerd. Zo zijn er nieuwe Eichbach sportline veren geplaatst en is de hele voorkant vernieuwd van draagarmen en rubbers, allemaal van het merk Lemföder. Rondom ook nieuwe remschijven en blokken gemonteerd van Ate. De achteras moet ik dan nog een keer voorzien van nieuwe rubbers maar dan zou ik ook de hele achterbrug willen stralen en opnieuw spuiten of coaten. Op dit moment heb ik daar de plaats niet voor dus moet dat nog maar even wachten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
 #25668  door Blackthunder
 
Mooie auto! Leuke velgen ook 8-)
Delphin Grau lijkt wel verdacht veel op mijn Fjordgrau E34, ik mag er wel over!
 #25671  door Coach
 
Stoere bak zeg; en prachtige velgen.
 #25672  door Speedy
 
Nette bak.
Welkom hier.
 #25681  door Trebo-E36
 
Dank u voor de lovende reactie's :mrgreen: , binnenkort zal ik ook eens interieur foto's maken want ik ben tot de conclusie gekomen dat ik er helemaal geen heb. :shock:
 #25685  door Ruck
 
Welkom hier!
Dikke fünfer
 #25793  door ivo
 
Welkom op het forum!
Schitterende velgen ook
Trebo-E36 schreef: 11 jun 2019, 20:24 binnenkort zal ik ook eens interieur foto's maken want ik ben tot de conclusie gekomen dat ik er helemaal geen heb. :shock:
Geen interieur!?
Hoe kwam je dit te weten dan? :shock: :mrgreen: