E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #24825  door Mike
 
Goedemiddag, ff voorstellen.

Ik heb een paar weken geleden een 520i Touring gekocht, in een opwelling (jeugdsentiment?): niet in gereden, niet in gezeten, niet geinspecteerd maar bevalt prima tot nu toe. Na aankoop direct naar Frankrijk op vakantie -zonder problemen. Ruim, na wat jaren in een f30 touring.
De Touring is calypsorot, automaat, airco, 170K km, style 16 velgen (volgens mij - maar die wil ik eigenlijk vervangen door honingraat of kruisspaakvelgen), jaar of 5-6 geleden geimporteerd uit Duitsland. Motorisch prima, geen rottende balken, net interieur, geen hele spannende opties. Goed om nog een paar jaar dagelijks plezier van te hebben.

Zit wel beginnende roest onderaan de voordeuren en roest bij benzineklepje (rondom een deukje). Vraag hierover: is het beter om die roest te laten wegwerken door een plaatwerker, of om op zoek te gaan naar deuren -en die evt te laten spuiten?

Ik zie op het forum hele mooie e34s staan -gaaf hoor, om van te dromen en ter inspiratie. en veel gedetailleerde kennis!
Fotos volgen nog, groeten!
 #24827  door danny-ex-touringE34
 
Hallo Mike. Welkomop het forum en weer ens een touring in een mooi, aparte, kleur erbij.
"" Zit wel beginnende roest onderaan de voordeuren "" , het probleem van dat het in die onderstrip vochtig blijft. En eenmaal begindende roest moet je onder controle te houden.
Ik heb die strips laten vervallen, zodat ik makkelijker bij de terugkerende roest kan om bij te werken. Elk jaar er wel even bij met ontroesten en anti-roest er op.
Veel plezier op het forum. Groeten, Danny
 #24828  door Mike
 
Hi Danny, dank, goede tip!
 #24829  door easy rider
 
Welkom Mike,

Veel plezier op het forum.
 #24830  door Ruck
 
Welkom op het forum!

Weer een touring erbij, leuk!
Je kunt hem showen op de meeting binnenkort ;)

Veel lees en leer plezier
 #24831  door Speedy
 
Welkom!

ik heb nog wel wat deuren in kleur staan. Ik hoor het wel.
 #24838  door Mike
 
Hi Speedy,

Dat klinkt goed (leest goed)! Zeker geinteresseerd, zou mooi zijn met het regenseizoen in aantocht. Ik stuur je een mailtje.

Groeten