E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #39  door epmans
 
gevonden! een nieuwe E34 forum.

Vroeger kwam ik ook met deze forumnaam op het inmiddels gecrashte E34.nl en nu dan op dit E34forum.nl. Mijn dank aan de initiatiefnemers om dit op te zetten.
Ik heet overigens Eric en woon in gemeente Hoorn NH.

Sinds 2010 rijd ik met een E34 530i Touring uit 1992. Fijn rijdende auto, erg praktisch voor mijzelf en mn hobby.
Die hobby is het uit elkaar schroeven van BMW's die daar aan toe zijn. Zodoende koop ik af en toe een wagen op en bied ik die in losse onderdelen aan. Zo kan ik anderen helpen hun auto op de weg te houden.

Mn wagen heeft thans een kmstand van circa 298dkm. Bij aanschaf eind maart 2010 was dat ruim 237dkm.

Afbeelding
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door epmans op 04 mar 2017, 19:17, 3 keer totaal gewijzigd.
 #40  door Jgpeggeman
 
Welkom! De sloper en huisleverancier is ook weer aanwezig!
 #41  door easy rider
 
Welkom Eric.

Veel plezier op dit nieuwe forum.
 #44  door epmans
 
WEEK 29 (2) (640x480).jpg
hmmm, ik heb een fotootje gevonden die er in past. maximale grootte is 256KiB. Dat is misschien wel klein, in ieder geval voor mij lastig. Toch (alsnog) maar weer eens naar alternatief kijken hoe dat werkt (dropbox).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #47  door ivo
 
Weloom op het forum Epmans
 #49  door Jgpeggeman
 
epmans schreef:
WEEK 29 (2) (640x480).jpg
hmmm, ik heb een fotootje gevonden die er in past. maximale grootte is 256KiB. Dat is misschien wel klein, in ieder geval voor mij lastig. Toch (alsnog) maar weer eens naar alternatief kijken hoe dat werkt (dropbox).
Epmans, toch nog een keer contact hebben over de werking van Google drive en picasaweb
 #69  door looney
 
Hoi Eric,

Oftewel groot leverancier NH tegen scherpe prijzen.
Welkom en veel plezier hier.
Komt helemaal weer goed hier op het forum. :mrgreen:
 #80  door Alpinab10
 
Hey onderdelen koning welkom hier

Gr. Dennis
 #86  door Bart Jansema
 
Hey welkom Eric!
 #138  door Theo
 
Mooi dat de slacht van een 'over de datum BMW' op waarde wordt geschat.

Hoe tegenstrijdig het ook klinkt op een liefhebbersforum, slopers moeten er ook zijn om de hobby draaiend te houden. Zonder gebruikte spullen is het feest gauw voorbij, makkelijk zat.

Wees welkom collega ;)
Laatst gewijzigd door Theo op 04 okt 2014, 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.