E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #21124  door RobK
 
Ik ben Rob woonachtig in Utrecht..
Vandaag een e34 Touring gekocht met weinig km op de teller en redelijk goed in de opties. Lederen Sportinterieur, panorama dak, Diamand zwart, Airco en nog wat dingen. De auto heeft een 161.000 duizend gelopen en dat was aantoonbaar in de boekjes. De auto heeft geen roest en ziet er uit als nieuw.

Waarom een e34?.. Ik rij al 5 jaar rond in een e30 touring 318 IS en moet zeggen dat ik de e30 touring de allermooiste en leukste auto vind. Maar als je kinderen krijgt, dan moet je iets groters en dan is een e30 toch best een kleine wagen. Nu ben ik gaan kijken naar een e39 maar ik vind het gewoon een dodelijk saaie BMW (Een BMW moet nieren hebben). Toen vond mijn vriendin een hele nette e34 en ben ik gaan kijken en meteen gekocht. (Ik zal binnenkort even wat fotos plaatsen)

Als hobby heb ik nog een e12 528 type 1 waar ik samen met een vriend een m535i replica van aan het maken ben (Wel type 1 dus nooit geleverd). Deze is al een eind maar hebben wat pech met de motor dus zit allemaal wat tegen.. Verder nog een e28 want die 5 mag ook niet ontbreken. :D

Ik hoop hier veel informatie en mooie projecten te kunnen volgen.. En natuurlijk veel te leren over de e34!
 #21125  door Machiel
 
Welkom Rob! Doe je er meteen een foto van die e12 bij? :D
 #21132  door easy rider
 
Welkom Rob,

Veel plezier op het forum.
 #21138  door RobK
 
Thanks iedereen, ik zal snel even wat fotos posten... Ik had alles via Photobucket online staan alleen daar moet je plotseling voor betalen dus moet ik even omzetten naar iets anders.
 #24293  door RobK
 
Ik zou nog wat foto's posten van mijn e34 en e12... Inmiddels zijn we weer druk bezig met de e12 en gelukkig maar want het zat even flink tegen.

E34 Touring 525i

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hieronder wat foto's van onze E12. Dit is een project wat ik samen met een vriend ben aangegaan. Dit wordt een m535i replica alleen dan een type 1 (nooit geleverd).
Eerst hadden we een m30b35 van een e34 maar die is inmiddels vervangen door een m90 want dit is het originele blok wat uit een m535i komt.

Hieronder een impressie

E12 net opgehaald


Afbeelding

E12 zonder hart
Afbeelding

Helemaal kaal
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Motor opnieuw opbouwen
Afbeelding

Afbeelding
 #24294  door danny-ex-touringE34
 
Mooi project die E12; dat wordt een lekkere rij-auto. Welke bak komt erachter? Wordt het interieur ook aangepast en welke andere 'updates' gaan jullie toepassen? Groeten, Danny
 #24295  door RobK
 
Het wordt een echte replica dus met 5 bak, een 3.07 sper, recaro sportinterieur uit een e24 type 1 en alpina 16 inch wielen.
Alles is al bij elkaar verzameld in de loop der tijd en we willen hem dit jaar afbouwen. 8-)

En we willen hem natuurlijk 30 mm verlagen
 #24296  door Tonny
 
Zo, lekkere touring hoor. Goede velgen ook! Erg leuk project ook. Veel plezier op het forum.
 #24303  door epmans
 
Leuke wagens zeg, maar wat is een m90 voor iets?