E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #20727  door Duuzend
 
Zeer mooi, prachtige velg vindt een 16er ook ideaal als daily heb je nog voldoende comfort en toch staat het dik.

Wat de dakhemel betreft, demonteren is niet moeilijk, daarna alle lijm er af schrapen neemt wel wat tijd in beslag, het bekleden ben ik nog niet aan begonnen is voor deze week normaal..

Grts rob
 #20728  door Theo
 
Grappig om te zien dat Styling 8 eindelijk ontdekt is voor de E34. Dat heb ik jaren van de daken geschreeuwd, maar niemand wilde luisteren.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20729  door danny-ex-touringE34
 
Oh jawel, Theo. Ik wil(de) wel luisteren, maar er hangt ook een prijskaartje aan vast. En als je al BBSen 15" eronder hebt, is de noodzaak om er 16" onder te hebben minder groot.
tn_voor het opknappen (2).JPG
(Velg is net nog te zien). Groeten, Danny
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20756  door Duuzend
 
Met de E21 erbij ! Ook klepdekselpakking en bougie's vervangen, centrale vergrendeling hersteld (was zekering stuk).

Heb de sensoren van de ABS uitgemeten en waren alle 4 in orde, wagen uitgelezen en hij herkent de ABS stuurdoos niet, gemeten op de stuurdoos en heb stroom hier op dus stuurdoos stuk denk ik, iemand zo nog 1 liggen toevallig voor een prikje?

Grts Rob

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
 #20757  door Theo
 
Ik heb altijd wel een zwak voor E21's, maar dan wel met een neus met vier koplampen.

Eén van de dingen die ik eigenlijk nooit begrepen heb van BMW, waarom zou je de 'minder bedeelden' twee koplampen minder geven?
 #20758  door Duuzend
 
Had er eerst 4 koplampen insteken, maar heb de enkele gestoken omdat dit toch voor de 4 cilinders was en vindt het er wel lekker oud uitzien ;) .

Grts Rob
 #20761  door Coach
 
Theo schreef:Grappig om te zien dat Styling 8 eindelijk ontdekt is voor de E34. Dat heb ik jaren van de daken geschreeuwd, maar niemand wilde luisteren.
Ik had je inderdaad niet gehoord, maar liep er per ongeluk tegen aan. Kende de hele velg niet. Kon ze voor 200 euro overnemen en na een beetje schrobben bleken het prachtige velgen te zijn.
Afbeelding
Daarna zag ik pas het pleidooi van Theo en Ivo voor de Styling 8.
Afbeelding