E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #25055  door Coach
 
Die auto's lijken er in het buitenland en tijdens vakanties altijd veel mooier uit te zien. Mooie foto's en wat een rit. Die beschrijvingen zeggen me niks, want ik ken die landen niet, maar de foto's spreken boekdelen.
 #25059  door Ruck
 
Mooie foto's van je auto zo! Dat wil toch ieder auto liefhebber van zn eigen auto :D
 #25063  door danny-ex-touringE34
 
Hallo Rob. Leuke foto's van een prachtige trip. Die bergen en de wegen daar zijn toch heerlijk om te rijden.
Heb je een idee van het bezineverbruik rijden in de bergen? Mijn nieuwsgierigheid zit 'em in jouw M20b25 vs mijn M50b25 motor.
Is een 'tik' van mij om altijd/vaak per rit het verbruik uit te rekenen. Groeten, Danny
 #25065  door Lohran
 
Mooi rondje gemaakt Rob! Er gaat toch niks boven touren in die prachtige landen?! Als ik jouw foto's zie krijg ik alweer zin om er vandoor te gaan :mrgreen:
 #25069  door Lohran
 
dannytouringE34 schreef:Hallo Rob. Leuke foto's van een prachtige trip. Die bergen en de wegen daar zijn toch heerlijk om te rijden.
Heb je een idee van het bezineverbruik rijden in de bergen? Mijn nieuwsgierigheid zit 'em in jouw M20b25 vs mijn M50b25 motor.
Is een 'tik' van mij om altijd/vaak per rit het verbruik uit te rekenen. Groeten, Danny
Rob heeft ook een M50 :mrgreen: Ik gebruik een app (spritmonitor.de) om alle tankbeurten in te zetten. Erg handig!
 #25071  door Duuzend
 
dannytouringE34 schreef:Hallo Rob. Leuke foto's van een prachtige trip. Die bergen en de wegen daar zijn toch heerlijk om te rijden.
Heb je een idee van het bezineverbruik rijden in de bergen? Mijn nieuwsgierigheid zit 'em in jouw M20b25 vs mijn M50b25 motor.
Is een 'tik' van mij om altijd/vaak per rit het verbruik uit te rekenen. Groeten, Danny
Heb inderdaad een M50B25 blok zoals Lohran al zei, verbruik zat toen rond 10.8liter /100km, en normaal is dit rond de 12 liter, korte afstanden en binnenbaantjes voor naar het werk te rijden. Grts