E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #27684  door Gert
 
Superfries schreef: 26 okt 2020, 10:16 Het stuur heb ik opgeknapt met leerverf van de Leerlooier.
Dat ken ik. Ik dacht even dat je het stuur opnieuw had laten bekleden.
Dat verven doe ik al jaren met de stoelen, maar de bestuurdersstoel moet ieder jaar wel even een verfbeurt hebben.

Ik heb hier een stuur van een Nissan waarvan de naden kapot en versleten zijn. Daar zoek ik nog een adresje voor die haar even nieuw maakt. Een paar jaar terug mijn M5 stuur laten doen in Duitsland, bij https://leder-lenkrad.de/. Toen kreeg ik een nieuw stuur terug, fantastisch gewoon.
Helaas reageren ze niet op mijn mail over mijn Nissan. Waarschijnlijk hebben ze daar een aversie tegen ofzo, geen idee verder.

Mooie rode naalden in die tellerbak :D
 #27688  door Gert
 
Ja, die ken ik. Maar dat gaat me echt even te ver, ik ken mijn grenzen.
Waarschijnlijk gaat het stuurtje naar Duitsland, vandaag kreeg ik namelijk mail terug dat ze geen ruil stuur hebben, maar ik kan wel de mijne opsturen. Dat wordt hem dus.
 #27691  door Coach
 
Mooi dat ie helemaal weer in orde gemaakt is! Ziet er ook heel fraai uit. Eigenlijk is ie te mooi en te zeldzaam aan het worden om 'm als daily te gebruiken.
Tellerbak is ook mooi opgeknapt zo. Die teller-ringen misstaan niet. Wilde ze er ook in zetten, maar er zijn er zoveel met een slechte pasvorm, dat ik de gok nog niet wilde wagen.
 #27701  door P.K.
 
Wel grappig gedaan met die tellerbak.
Doet mij denken aan een tellerbak van een E36 323ti.
Net even anders.