E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #8737  door andre
 
Nou Jongens, 't was een leuk lekker warm dagje, ik ben blij dat ik geweest ben op de meeting van Mathijs

bedankt voor het zorgen voor de inwendige mensch en dat we niet uitgedroogd zijn.

Mijn 5 werd even (nou even )professioneel uitgelezen door Speedy en we hebben gezien dat er misschien iets met het aandruk mechanisme van de ruitenwisser is en nog iets met een hoofdsteun, handig hoor zo'n uitlees unit.

Ik weet nu ook waarom Peggemant(uning) , michael jackson cd's speelt in zijn auto, de huid van zijn auto valt er namelijk ook af. :D


tis toch leuk omweer te zien dat iedereen toch lol heeft in de e34.

Het was ook een verrassing dat Martin er was, met toch een dikke BMW en leuke originele e34 onderdelen. :D

tot de volgende keer !!!
 #8738  door easy rider
 
'T was zeker een leuke meeting. Mathijs, bij deze nogmaals bedankt voor alle goede zorgen, aan eten en drinken niets te kort. De "automaatbak les" was ook zeer verhelderend.

Ook leuk om eindelijk eens die koppen te zien.

Zo aan de gesprekken die ik gevoerd heb, heb ik de indruk gekregen dat de E34 nog lang onder de aandacht zal blijven en het zal mij niets verbazen dat er meer liefhebbers zullen komen die dit type op waarde weten te schatten.
 #8739  door Speedy
 
Zeer geslaagde meeting. Leuke dingen gehoord en gezien. De demontage van de automaat was zeer verhelderend. Zette er zonder blozen een boormachine in en toen dat niet helemaal meer wilde ook nog even een hamer en beitel.

Wil Mathijs bedanken voor het goede verzorgen van de inwendige mens. We kwamen niets te kort. Ook het uitlezen van de wagens was leuk om gewoon even te doen. Zeker wanneer je even iemand zijn koplamp sproeiers aanzet :mrgreen: :mrgreen:

Ik ben wel benieuwd hoe Jgpeggeman thuis gekomen is. Volgens de Uitlees aparatuur had hij geen DME :P :P (denk dat het door de te lage accuspanning kwam)

Tot op de volgende meet jungs.
 #8740  door Jgpeggeman
 
Was een leuke en gezellig dag! Leuk om de koppen weer eens te zien (of te leren kennen)!

@speedy... Ik vermoed dat mijn accu niet al te fris meer is...

Leuke m5 opkomst trouwens!
 #8741  door Dimitri
 
Ik ben ook weer thuis, met werkende achterklep. Wat een genot! Eeuwig dank aan André voor de hulp!

Vond het ook een erg gezellige dag, leuk clubje. Ik ben er vaker bij! Dank voor de goede organisatie.
 #8742  door Frank87
 
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Ik denk dat onze eerste actieve meeting gelukt is. Misschien in het najaar weer eens wat doen..
 #8743  door Theo
 
Leuke foto's mannen, gave fotogenieke locatie zo tussen het industriele spul.

Hulde aan Mathijs voor de organisatie, erg goed gedaan.
 #8745  door JerunK
 
Bedankt Matthijs voor de geslaagde meeting, leuk om eens wat gezichten bij de namen te zien. Ook fantastisch dat je vader de locatie beschikbaar stelde en voor lekkere kroketten zorgde. De remmerij van de e28 hield het prima, met e34 remmen voor remt het niet voelbaar harder, remmen zijn vooral fijner te doseren, winst dus. Danny en anderen bedankt voor de hulp!
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11