E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #23780  door epmans
 
We hebben al een tijd geen meeting gehad met de forumleden alhier. Ik neem mij voor eens wat te organiseren omdat ik daar in en om mijn loods wel ruimte voor heb.

welke dag komt jullie beste uit in het weekend?
zaterdag zondag of maakt niet uit?

willen jullie beetje tegen elkaar hangen en beetje tegen de banden schoppen of ook nog hier in de buurt een rondje rijden?
nog andere tips of wensen? Noem het vooral op.

mijn loods staat in gemeente Hoorn NH.
 #23781  door Bo652
 
Leuk idee Eric, barbequetje er bij misschien :lol:
En een beetje slap ouwehoeren dan is het al gauw goed toch?
 #23782  door Lohran
 
Jeeeeej! Zaterdag is de dag dat ik meestal vrij ben :mrgreen:
Bandenschoppen is prima wat mij betreft, de regio ken ik al :lol:
 #23784  door Theo
 
Voor mij ook alleen de zaterdag en rijden doe ik wel op de heen en terugweg :mrgreen:
 #23786  door Ruck
 
Theo schreef:Voor mij ook alleen de zaterdag en rijden doe ik wel op de heen en terugweg :mrgreen:
Same over here!

Top idee Eric, moet ik wel 3x tanken onderweg :lol:
 #23787  door Speedy
 
Voor mij is het afhankelijk of ik vrij ben. Draai namelijk een vol continu rooster. En als ik vrij wil vragen met garantie dat ik het ook ben moet het 28 dagen van te voren vast gelegd zijn :P
Ik hoor het wel qua datum. i am in.
 #23788  door epmans
 
Bedankt voor de reacties tot nu.

@ruck dat is mooi want dan verleer je het niet.

ik hoop dat de recente aanmelders het ook leuk vinden in het te komen praten en info komen ophalen over de e34. Enne ikzelf ben niet zo dat je alleen maar met een e34 of alleen bmw komen mag hoor, tis wel het leukste natuurlijk.
 #23789  door Coach
 
Goed plan! Ik ben voor! Dag maakt me niet zoveel uit.
 #23793  door Marthijn
 
Lijkt mij een top idee.!
Ik ben morgen weer thuis voor de komende 4 weken, heb al een paar dingen gepland maar als ik kan kom ik zeker.!
Zal de E23 dan meenemen. 8-)
 #23797  door Speedy
 
Zal ik de uitlees spullen ook meenemen?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7