E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #20457  door Ruck
 
Ik werd er zojuist op geattendeerd dat a.s. zondag in Gorinchem Bimmerfest is. Nog meer gegadigde voor dit evenement ?
Het zou toch mooi zijn, als de e34 weer een beetje in grotere getale aanwezig zal zijn.
 #20461  door MemphisBmw
 
Wou er net nog een topic over maken maar Ruck was me weer voor ;) 8-)

Ook al heb ik geen E34 toch ben ik er bij :mrgreen:

Voor de duidelijkheid, het is op het terrein van de Evenementenhal Gorinchem!
Dicht bij de snelweg en de MacDonald's zit ook in dezelfde straat.

Beloofd weer een gezellige dag te worden, worden 2500 BMW's verwacht, uiteraard zijn er nog een X aantal bedrijven waar je het een en ander kan kopen, is er een Dyno aanwezig waar je gratis gebruik van kan maken(is maar een maximum aantal plaatsen beschikbaar)
Ook is er een handling course en een Time Attack.

Dit was mijn reclame woordje! :mrgreen:

Ik ben zeker van de partij, zal vanaf 7:30 de mensen ontvangen en begeleiden naar de kassa en vanaf een uur of 11 sta ik bij de Dyno.
Even een praatje maken kan altijd natuurlijk. :D
 #20466  door Coach
 
Zoals je ziet, Rick, het loopt storm vanuit de E34 rijders! :D
Er zijn er sowieso 2: jij en Gert Jan. Als ik een chauffeur kan vinden voor de Purple Power zijn het er al 3. Gaat hard zo.
 #20469  door Ruck
 
Coach schreef:Zoals je ziet, Rick, het loopt storm vanuit de E34 rijders! :D
Er zijn er sowieso 2: jij en Gert Jan. Als ik een chauffeur kan vinden voor de Purple Power zijn het er al 3. Gaat hard zo.
Haha! Dat wordt een drukste van je-wel-ste! :lol:

3 Touring's zou al een mooi begin zijn. 8-)
 #20470  door Coach
 
Ik heb de organisatie al gemaild dat ze een apart E34 paddock inrichten.... :D
 #20491  door Giesse
 
Coach schreef:Zoals je ziet, Rick, het loopt storm vanuit de E34 rijders! :D
Er zijn er sowieso 2: jij en Gert Jan. Als ik een chauffeur kan vinden voor de Purple Power zijn het er al 3. Gaat hard zo.

Chauffeur gevonden

Mijn e30 blijf thuis
 #20518  door Coach
 
Nou, wij zijn geweest hoor! Rick (Ruck), Gert Jan, Remco en Bart in kolonne naar de meeting en ikzelf in de cabrio sloot de rij.

Afbeelding

Dus sowieso 3 Tourings al en in totaal schat ik zo'n 12 E34's gespot, waarvan 1 bijzonder exemplaar: Alpina. Maar ook dan is het een zeer ingetogen auto.
Dat valt in ieder geval erg op; de E34's zijn bijna allemaal 'gewoon' standaard. Enige spannende is soms een setje velgen, maar de voorkeur gaat zo te zien toch uit naar de standaard BBS velg. We hebben een 520i, een 535i en een 525i kunnen identificeren (want de type-aanduiding stond er gewoon op).
De E34's steken - jammer genoeg - wat bleekjes af bij de opgedofte E30's en E36's. Blijkbaar zijn de meeste E34's qua kleurstelling nogal saai.
 #20524  door Ruck
 
Idd de e34 was duidelijk in de minderheid, al waren er ook weinig 8 series :P
Binnen stond ook nog een bijzondere e34 schnitzer. Nog de enige in Nederland (zo stond vermeld)
Het jammere aan de meeting was dat het nogal random door elkaar stond.