E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #17458  door epmans
 
Paar dagen geleden bracht Lohran mij op de hoogte van een meeting georganiseerd door wat lieden op Facebook (daar zit ik nog niet op). Meeting was voor alle 5 series en E90 E91.
Om 12.00 zou het beginnen tot circa 17.00uur, op het dak van een parkeergarage. Gewoon een beetje brallen, bandenschoppen en naar elkaars bolides turen.

Om 12.00uur stond Lohran met zn 540iaT bij me voor de deur en reden we samen die kant op. Daar aangekomen stond daar al de E34 van Icebrain, een aantal E39, E60/E61 en een F11.
Prachtig weer, weinig notie van de lichte bries, stonden we daar en arriveerden er meer E39, een zilverkleurige E34 sedan en E60/E61. Ook 1 heel mooie E91 335i Touring.
Terwijl we stonden te praten merkte ik op dat er toch wel 3 E34 modellen waren terwijl Coach altijd moppert dat hij altijd als enige met een E34 op een meeting komt. Maar hier was hij niet bij.

Maar onverwacht kreeg ik van Coach een whatsappboodschap ivm een advertentie van mij op Marktplaats. Direct merkte ik op waar ik was en hoe en wat.... Hij stapte direct in de auto met vriendin om ook in Purmerend te komen. Hij parkeerde zijn auto en kwam naar ons toe, we waren inmiddels in de stad op een terras koffie drinken.

Bij ons was nog een oude bekende: Bajaboy (en vrouw) met E39.

Ik had een leuke middag!
IMG_3099.JPG
Met 3 E34's achter elkaar hebben we Purmerend weer verlaten.
IMG_3100.JPG
IMG_3103.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #17459  door Lohran
 
Was zeker even gezellig! Niet te lang, paar mooie auto's en nog even gezellig op het terras gezeten. Was op tijd terug voor de verjaardag van moeders :mrgreen:
 #17460  door Coach
 
Jawel, een meeting met wel 3 E34's! Op het dak van de parkeergarage zijn we inderdaad niet langer dan een minuut geweest. De E34 groupies zaten namelijk op het terras van 'Rooie Sien'. Leuk om wat mensen in real life te ontmoeten en Epmans weer eens te zien. Foto's heb ik niet van deze meeting, behalve onderstaande van de BMW 5-serie FB-pagina
Afbeelding

(dit was net voor de prijs-uitreiking van de mooiste E34 van de Purmerendse BMW 5-serie FB pagina verkiezing).
 #17465  door epmans
 
nagekomen fotos van Lohran:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #17466  door Bart Jansema
 
Hoe was het met Ed?
 #17467  door epmans
 
@Bart
onkruid vergaat niet :D

goed!
 #17468  door Ruck
 
Coach schreef:Jawel, een meeting met wel 3 E34's!

Als ik de foto's bekijk, tel ik er toch echt 4 :lol:

Leuk zn meeting, 5 serie is toch net een andere klasse van bmw!
Het lijkt net of alle auto's op blauw bouwzeil staan :D
 #17469  door Coach
 
Ruck schreef:
Als ik de foto's bekijk, tel ik er toch echt 4 :lol:
Toen ik aan kwam waren het er nog maar 3....
 #17474  door Bart Jansema
 
epmans schreef:@Bart
onkruid vergaat niet :D

goed!
Haha leuk! Was deze meeting leuker dan Marum?
 #17477  door epmans
 
ik ben daar niet geweest. had er geen trek in 2 uur te rijden om in de regen te staan en dan kleddernat weer 2 uur terug.