E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #15338  door MemphisBmw
 
Hallo BMW Liefhebbers,

Zijn er nog mensen die naar het Bimmerfest gaan in Venlo op 5 juni? Ik ben er vanaf vroeg aanwezig, zit in de jury om de auto's te keuren voor beste interieur of best of original enz. :D
Zag er nog geen onderwerp over vandaar even een nieuw onderwerp :mrgreen: 8-)
Geschat word dat er 3000 auto's komen en heel veel bezoekers, zeker als het weer droog blijft met een zonnetje dan kun je de lol op dat het druk word! Maar oh zo veel verschillende auto's en modellen uit verschillende landen heb ik gelezen en gehoord!
Lijkt me leuk om een aantal van de E34ers voorbij te zien komen die ik ook mag jureren 8-) ;)
Hierbij de link: http://www.bimmerfest.eu/
 #15339  door Ruck
 
Dat is lekker dichtbij! :D
Wel jammer is dat ikcde afgelopen weekend weinig thuis ben geweest. Dus wellicht weer eens wat tijd steken in mn gezinnetje :roll:
 #15360  door Coach
 
Ik ga er ook naar toe, maar afhankelijk van het weer is dat met de cabrio of de E34.
 #15364  door MemphisBmw
 
Top dan zien wij elkaar daar, weet niet of ik van mn plek af kan komen ivm drukte maar sta waarschijnlijk bij een tentje waar er gejureerd word of de auto's prijzen krijgen of niet! :mrgreen: 8-)
 #15378  door Coach
 
Komt dat even goed uit; kan ik m'n prijs voor de mooiste E34 gelijk ophalen.
 #15379  door Ruck
 
Ik zou wat forum kaartjes uitdelen aan e34 rijders ! 8-)
 #15381  door MemphisBmw
 
Haha... heb je hem al laten poetsen dan? 8-) :mrgreen:
Kaartjes kan ik niet meer aankomen helaas.
Kan het vragen maar zoveel mensen komen er helaas niet van het forum.
 #15388  door MemphisBmw
 
Entree kaarten kun je nu alleen nog maar aan de kassa kopen en Paddock kaarten kan ik nog t/m dinsdag aan komen
Graag laten weten hoeveel mensen er nog geinteresseerd zijn in een paddock kaart dan kan ik ze ophalen!
Het geld kan naar mijn rekening over gemaakt worden of aan mij betaald worden op Bimmerfest!
 #15440  door Icebrain
 
ben dit jaar zeker aanwezig en nee een prijs voor mijn E34 hoef ik niet te hebben sta ovrigens op het Paddock van Bimmerfreaks