E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #27141  door Theo
 
De kans is groot dat het filter verwerkt zit in de benzinekraan (als die erop zit).
 #27143  door Jgpeggeman
 
Er zit inderdaad een benzinekraan op... Zal dat eens nader bekijken, als ik de luchtfilter bak weer ga terug monteren.. een sportfilter is even leuk, maar maakt wel een klereherrie
 #27151  door Gert
 
Hier in het dorp is nog tankstation waarvan de eigenaar een hobbyist is met ouwe meuk aan rijdend spul. Dus deze meneer verkoopt nog E vrije brandstof aan de pomp. Ideaal.
Tevens mik ik er Star Tron bij in. Tot nu toe ieder voorjaar geen trammelant met starten.
http://startron.nl/
 #27208  door Jgpeggeman
 
De Yamaha staat in de verkoop...

Ik ben inmiddels bezig met mijn A rijbewijs, en heb afgelopen week mijn theorie al gehaald. Er gaat dus wat snellers voor in de plaats komen...
 #27211  door Theo
 
Interessant, ben benieuwd wat er uiteindelijk in de schuur komt te staan.
 #27213  door Jgpeggeman
 
Theo schreef: 06 jun 2020, 12:31 Interessant, ben benieuwd wat er uiteindelijk in de schuur komt te staan.
Ik ook... Geen idee nog... Het enige is dat de eerste goedkoop moet zijn, en dat ik er een beetje makkelijk aan kan sleutelen
 #27222  door Machiel
 
Een lichte tweetakt, misschien? Ik vind een Honda NSR 125 echt wel een cool ding. Iemand daar ervaring mee?
 #27248  door Jgpeggeman
 
Ik weet niet of de overstap van een 50cc naar een 125 cc nu zo'n enorme stap is...

Zelf zit ik meer te neigen naar een Honda CB500(F) of zo.. Of misschien een Honda Magna...
 #27252  door Theo
 
Na wat burgerlijk ongehoorzame jaren haalde ik op mijn 29ste mijn motorrijbewijs en kocht ik een Honda VF500F en dacht: dit is het! Na een paar maanden was ik (weer) gewend aan de power en kocht ik een CBR600F en dacht: nee, dit is het pas!. Nog weer een tijdje later kocht ik een CBR1000F en toen was ik pas echt verkocht, de power van een 1000 cc-er is ècht fantastisch.

Begin klein en eindig groot, die tussenstappen zijn te leuk om niet te nemen. Maar ooit moet je een keer een 1000 of zwaarder proberen, al is het maar eens in je leven Gernant.


(Kleine edit: bovenstaand verhaal is een beetje vervormd. Ik reed ook al motor van mijn 18-de tot mijn 25ste, maar dan 'zonder niks', geen rijbewijs, geen verzekering, geen wegenbelasting en vooral geen verstand. Er is gelukkig nooit wat gebeurd, jezus wat was ik dom destijds... )
 #27257  door Jgpeggeman
 
Ik zal stiekem bekennen, dat de laatste motor waar ik illegaal op gereden heb, een cbr 1000 fireblade was...