E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #25767  door epmans
 
wij hebben ooit een VW transporter gehad, met zon westfalia hefdak. Paar keer mooie weekendjes met maten tijdens TT Assen. Maar vanaf 1988 rijd ik cabrio ipv camper. Maar altijd als ik een oud campertje kijk ik er naar.

Coach, NIET roken in je rijdende slaapkamer! Moet je in het algemeen eens mee stoppen man!
 #25768  door Coach
 
[emoji31] sorry, Ep...
 #25774  door Giesse
 
Niet roken in de campert ik moet er ook
Mee weg en in slapen
 #25781  door Coach
 
Afbeelding

Vandaag even een accu aangesloten op het tweede aansluitpunt. En er gingen overal lampjes branden, dingen zoemen en dingen 'aan'. Het ding heeft twee accu's; een om te starten en een voor het interieur. Prettig om te zien dat het allemaal nog grotendeels werkt. Jammer dat het maar voor even is, want het moet er allemaal weer uit. Hangt een beetje met kroonsteentjes en amp'tjes aan elkaar. In 1979 was het waarschijnlijk allemaal hypermodern, maar het is nu wel erg gedateerd. De cd die in de autoradio blijkt te zitten is dan wel weer erg mooi met Al Green, Marvin Gaye en andere legendarisch soul-artiesten.
Afbeelding
 #25808  door Ruck
 
Mooi projectje Coach!! het is een hele klus, maar wat zal dat een heerlijk gevoel zijn als jullie er mee gaan toeren.
Misschien moet ik nog niet te ver op de zaken vooruit lopen. Je hebt wat dat betreft projecten genoeg :lol:
 #25810  door Coach
 
Ja, dat klopt. Daarom is er geen tijdslimiet gesteld aan de Camper. Volgende week begin ik met Marlies rustig met het interieur en gaan we op Marktplaats shoppen.
Daarnaast ben ik nog bezig met een E36 cabrio die van mijn nichtje terug naar mij gaat en heeft Marlies haar eerste eigen BMW gekocht.

E36 316i cabrio 1994
Afbeelding

E46 320d 2001
Afbeelding

De cabrio is echt een opknapper en dat is leuk om te doen. De E46 hopelijk niet. Voor de apk ziet er in ieder geval goed uit. Geen gekke dingen.

De 518i touring is van de projectenlijst af. De motor is door mijn zoon opgeblazen. Koppakking er uit en kop gescheurd. Die gaat achter in de stalling en mag wachten op betere tijden. Zeil er over en volgend jaar maar eens kijken wat ik er mee ga doen.
 #25844  door Giesse
 
Even vermelden wat er met de 316i cabrio gaat gebeuren
 #25845  door epmans
 
Ja enne is die cabrio dan niet een 318?? Hepdie een downgrade gehad dan?
 #25846  door Coach
 
epmans schreef: 03 jul 2019, 00:15 Ja enne is die cabrio dan niet een 318?? Hepdie een downgrade gehad dan?
klopt; het was oorspronkelijk een 318 waarvan de motor mogelijk kapot was. Daar is voor 100 euro een M43B16 in gezet.
Afbeelding
Interieur is helemaal opgeknapt en een ander blok (M42B18) ligt al klaar. De bedoeling is om 'm weer helemaal netjes te maken en dan te ruilen tegen arbeid met Remco de monteur (Giesse, op dit forum).