E34Forum.nl

 #8764  door Theo
 
Aan alles komt een eind en zo ook aan dit (korte) avontuur.

Als het goed is (uiteraard hou ik een slag om de arm) is de auto verkocht en wordt hij vrijdag opgehaald, dan heb ik dus van 20 mei t/m 10 juli E38 gereden en heeft het me niks gekost of opgeleverd. Geen slimme handel, maar prima om je 'heb ik ook gehad lijst' aan te vullen en in de voetbalkantine mooie praat te kunnen verkopen.

Nog een paar dagen pas op de plaats en daarna weer lekker dagdromen over de volgende aankoop, de jacht is nog altijd leuker dan de vangst.

Ondertussen heb ik in de andere wereld, lees motorwereld, wel weer een impulsaankoop gedaan. Ook weer zo'n ding die al jaren in mijn top 3 stond en waar ik ineens tegenaan liep en het juiste gevoel bij had.

Voor wie van motoren houdt, check this out:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #8765  door Theo
 
^ Honda VFR750F uit het enige juiste bouwjaar: 1993 (mooier bestaan ze niet)
 #8766  door epmans
 
ja dat is een lekker fietsie, rijd er zelf al jaren jaarlijks mee naar TT.

(betere foto's heb ik niet)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #8767  door Jgpeggeman
 
mooie wagen heb je daar staan!!! Dikke 530iAT!!!!!!!!!!!!!!!
 #8768  door ivo
 
Heerlijk zo'n RC36! Heb er 2 gehad en een fiets waar je zo opstapt en mee wegrijdt alsof je het al jaren doet.
En dan het geluid van die V4 natuurlijk 8-)
 #8771  door Bart Jansema
 
Theo schreef:^ Honda VFR750F uit het enige juiste bouwjaar: 1993 (mooier bestaan ze niet)

Ook niet mooier als die in het rood is?

Haha gekheid mooi ding! Pas je op jezelf als je erop weg bent?
 #8775  door easy rider
 
Voor mij geen motor. Ik heb mijzelf al eens te baste gereden op een zwaar opgevoerde brommert en daar heb ik heden te dagen nog last van, een motor zou mijn dood worden.
 #8785  door Dimitri
 
Leuk, zo'n VFR. Mijn vader had vroeger exact hetzelfde model, maar dan in het zwart.

Sindsdien is hij zo verknocht aan de VFR dat hij er nog steeds een heeft.

Ik rij er ook regelmatig op, fijne motor met een waanzinnig geluid (Dat kan ook deels door de Laser uitlaat komen...)

Afbeelding
Hier samen met mijn oude Yamaha TDM en vorige E34.
 #8786  door ivo
 
Die Honda V4's kunnen zo lekker klinken met een andere uitlaat. En als die dan mooi hoog onder de buddyseat loopt heb je ook zicht op de prachtige achterwielophanging.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7