E34Forum.nl

 #7855  door Theo
 
Nieuw project, moet hem nog effe ophalen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #7856  door Bo652
 
Ah toch een E38, gefeliciteerd Theo. :D
 #7858  door ivo
 
Ooit moest het er eens van komen he, de langverwachte wens in de vorm van een E38 8-)
 #7859  door Theo
 
Een E38 zeuvenserie stond altijd al hoog op de verlanglijst en ze worden nu vrijwel weggegeven, dus ik zeg: 'hebben die kip'.
Het is een 95-er met nog de oude vier liter motor in plaats van de 4.4, je kan niet alles hebben hè 8-)

Maar hij is blauw, dik en goedkoop en hij stond min of meer in de buurt, we zullen zien wat voor avontuur het wordt. In principe wil ik er een tijdje mee rijden, een beetje aan knutselen en als het allemaal te duur wordt weer doorschuiven naar de volgende liefhebber die het een keer wil meemaken. Maar wellicht wordt het de eerste E38 die ik uit elkaar ga trekken, ligt echt aan de staat van het gebakkie en hoe hij zich houdt de komende weken.

We zullen zien.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #7860  door Theo
 
Ik had me eigenlijk voor genomen om nooit, maar dan ook nooit een E38 te kopen met van die lèlleke draaiknoppen voor de kachel, maar goed, het is niet anders. De airco wordt zo koud als een ijsgrot en in tegenstelling tot de E34, waar je een PK of 40 kwijt bent als de pomp aanslaat, merk je geen verschil of hij aan of uit staat.

Aan voorwaarde nummer 1 (werkende airco) is dus voldaan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #7861  door Theo
 
Neus van de bejaarde zalm:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #7862  door Frank87
 
4.0 is beter... geen gezeik met kettingen... en de sterkere 5hp30 ipv de 5hp24
 #7863  door Dimitri
 
En wat gaat er met de 525 gebeuren?
 #7865  door Theo
 
De 525i blijft ernaast rijden, dat blijft de dagelijkse auto in principe.

De automaatbak schakelt zowaar echt goed, geen gebonk of gegier, ben ik erg blij mee. Auto heeft 373.000 gelopen.

En wat een rust in zo'n ding zeg...
 #7867  door Bart Jansema
 
Leuk ding Theo veel plezier met het proeven!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7