E34Forum.nl

 #25647  door xatox
 
Er bestaan ook special busjes van motip voor het spuiten van bekleding.
Heb er zo wel 2 moeten gebruiken op 1 hoeden plank.
 #25649  door Coach
 
dannytouringE34 schreef:Er op spuiten, dan inborstelen en weer spuiten? Want de vezels zijn 'polyester'/ kunststof en houdt de verf daarop? Dat is mijn twijfel een beetje.
Ik heb één busje gebruikt. De verf er schuin opgespoten zodat het er goed tussen kwam. In eerste instantie leek er niks te gebeuren, maar na een paar keer heen en weer dekte het uiteindelijk toch.

Afbeelding
Afbeelding
 #26120  door Coach
 
*Update*

Inmiddels al weer een tijdje geleden is de E30 professioneel gepolijst. Wat een pracht resultaat levert dat op!
Afbeelding
Afbeelding

Voor een plek op het linkerachterscherm moet ik nu een prijs opvragen. Die moet echt strak gemaakt worden. Verder ben ik spullen aan het verzamelen voor een swap maar M20B20. Vind dat het autootje wel een sneller blok verdient.
 #26122  door Theo
 
Als jij deze E30 nou eens swapt naar 320i met een M20B20 en dat zakie op kenteken laat zetten, dan neem ik hem over een paar jaar van je over en bouw mijn M30 erin. Doen?
 #26124  door Coach
 
Of.... je bouwt gelijk die M30 er in, rijdt een paar rondjes en geeft de auto daarna gewoon aan mij terug. Ben niet zo heel erg goed in verkopen...
 #26126  door Theo
 
Alles kun je leren en uiteindelijk went ook alles, zelfs het idee dat je je E30 aan me hebt verkocht.

Mijn M30 is een eerlijke motor, ik weet precies uit welke auto hij kwam, maar ik heb geen papieren bij de motor en dat is qua inbouw en RDW keuring een dingetje. Met zescilinder op het kenteken durf ik het wel aan, welke agent ziet nou nog het verschil tussen een M20 en een M30.
 #26130  door Coach
 
Epmans kan je toch wel aan een kenteken van een sloper helpen? :D
Maar los daarvan: uiteindelijk zal ik wel wat moeten gaan ruimen idd. Maar ik weet nog niet hoe hoog de 316 op de lijst staat om weg te doen... :|
 #26134  door epmans
 
Coach schreef: 16 sep 2019, 15:49 Maar los daarvan: uiteindelijk zal ik wel wat moeten gaan ruimen idd.
owww begint dat bij jou ook al?? dat is bij mij ook aan de orde maar onder tussen staat er niks te koop :mrgreen:
 #26208  door Coach
 
Bij mij komt er ook alleen maar bij. Zogenaamde opknappers en doorschuivers. Alleen dat laatste komt er nooit van.