E34Forum.nl

 #26682  door epmans
 
nou hebben er steeds meer forummers een ander merk of type naast hun E34 bij. Of soms zelfs andersom, dat de E34 eigenlijk alleen nog maar er bij is.
Duidelijk herkenbaar E36 E46 X5 en zelfs Audi's.

Ik heb nu een e39. Een 523i Touring van 1998. Met lekkere opties aangevuld en alles werkt ook nog!

Eerste werkzaamheden: fotos gemaakt, brandend airbaglampje weggetoverd met de computer en daarna door de wasstraat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #26686  door Theo
 
Misschien dat een E34 het op karakter kan winnen van een E39, maar daarna is de koek echt op. Een E39 is zoveel meer auto.

Leuke aankoop.
 #26693  door andre
 
Nou Eppie,

Je hebt wel een punt denk ik, misschien is het wel eens tijd , zo aan het begin van 2020 om eens over het forum na te denken.

Om jou topic over de E39 (er is een nonE34 deeltje trouwens) niet te verpesten, ik zeg kom maar op met al die andere types en merken.

Ook de E39 is al een klassieker hoor, zelfs de E60 is al aan de beurt volgens mij.

lekker blijven prutsen aan die ouwe bakken Eric, en vooral posten op dit forum.

Forums hebben een toekomst, ik heb een nieuwe naam voor voor deze vorm van internet , 'Slow Media' .
Social media achtige site zoals FB, Insta enzo zijn te vluchtig, okee ik ben oud, maar wat is er nou leuker om eens te kijken wat iemand een jaar of zelfs tien jaar geleden heeft gedaan aan zijn auto.
 #26694  door epmans
 
andre schreef: 01 jan 2020, 20:12 Nou Eppie,
Forums hebben een toekomst, ik heb een nieuwe naam voor voor deze vorm van internet , 'Slow Media' .
Social media achtige site zoals FB, Insta enzo zijn te vluchtig, okee ik ben oud, maar wat is er nou leuker om eens te kijken wat iemand een jaar of zelfs tien jaar geleden heeft gedaan aan zijn auto.
volledig met je eens!
 #26696  door Theo
 
Ik vind het prachtig om op dit forum van alles te kunnen en mogen posten. Ik heb echt wel een E34 hart en heb hem nog steeds in de schuur staan, maar er is gewoon meer in het autoleven. Ieder jaar komen er weer mooiere en nieuwere auto's binnen financieel bereik, zonde om alleen maar te focussen op een E34.
 #26697  door Gert
 
andre schreef: 01 jan 2020, 20:12 Om jou topic over de E39 (er is een nonE34 deeltje trouwens) niet te verpesten, ik zeg kom maar op met al die andere types en merken.
Mee eens. Deze heb ik overigens al langer dan mijn M5:

Afbeelding

Helaas gaan al die Celica/Supra fora in NL allemaal ter ziele, dat is wel jammer en er gaat een schat aan info verloren.
Gelukkig is er nog wel een internationaal forum waar mede-bejaarden wanhopig proberen om deze antieke bakken in leven te houden. :D
 #26700  door Ruck
 
Hoppa, mooie wagen erbij, ik vind de e39 touring ook een auto uit het juiste tijdperk, jammer dat ze zo zwaar zijn.
andre schreef: 01 jan 2020, 20:12 Forums hebben een toekomst, ik heb een nieuwe naam voor voor deze vorm van internet , 'Slow Media'.
Hier ben ik het ook mee eens, ik betrap me er zelf ook steeds vaker op dat ik even vlug op FB kijken ipv het forum :oops:
Terwijl ik hier het beste mn informatie vandaan kan halen / krijgen.
 #26703  door epmans
 
Ruck schreef: 03 jan 2020, 09:26 Hoppa, mooie wagen erbij, ik vind de e39 touring ook een auto uit het juiste tijdperk, jammer dat ze zo zwaar zijn.
zonder nou de e39 te willen promoten maar deze Touring weeg 1490kg. Ik vind eigenlijk wel dat het 150-200kg mee valt.
 #26709  door P.K.
 
andre schreef: 01 jan 2020, 20:12 Forums hebben een toekomst, ik heb een nieuwe naam voor voor deze vorm van internet , 'Slow Media' .
Social media achtige site zoals FB, Insta enzo zijn te vluchtig, okee ik ben oud, maar wat is er nou leuker om eens te kijken wat iemand een jaar of zelfs tien jaar geleden heeft gedaan aan zijn auto.
Ik ben niet oud (25) maar vind het ook wel prettig al die fora. Kan je veel meer informatie op vinden en een uitgebreid project topic is gewoon leuk om te lezen. Leer je van en doe je inspiratie mee op.
FB is vaak handig voor snelle hulp of om even je bolide te showen, wat dat betreft is een forum een stuk trager.

En vind het ook wel leuk dat je meer dan alleen E34 kan delen. Lijkt me ook gek als je als autoliefhebber alleen maar E34 wilt. Zo mis ik mijn gammele Alfa nog regelmatig.

On topic: leuke e39. fijn stuurtje, CD SPELER! en handbak. Rijdt dat nog veel anders dan een E39 automaat?
M'n broer en m'n pa hebben allebei een E39, erg fijne auto's maar wel beide met een automaat waardoor het nooit echt sportief aan voelt. Dan vind ik mijn E34 speelser.
Recent in de 528i van m'n broer nog stuurwielverwarming ingebouwd, dat kan gewoon bij een E39.