E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #20890  door martijn76
 
Gisteren getaxeerd op 4/3 van het aankoopbedrag, helemaal goed. *Niet goed, aankoopbedrag is 2/3 van de taxatie, da's toch anders..*
 #20891  door Theo
 
In tegenstelling tot Easy Eric ben ik dus wèl fan van de reet van de Compact, zeker met dit net effe leukere bumpertje en de witte knipperlichten. Een dubbel uitlaatpijpie zou het geheel mooi af maken.

Volgende verzoek: het interieurtje aub.
 #20894  door martijn76
 
Heb ik natuurlijk ook voor je.
Millpoint.jpg
Millpointhinten.jpg
En gelijk maar het motortje, lekker stoffig. Geen visco, maar een electrische fan dus dat scheelt weer een klusje.
Torretje.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20895  door epmans
 
En waar ze bij de e30 nogal tuk op zijn zit hier gewoon al in: uitklapraampjes!

Lekkere stoeltjes hoor.
 #21071  door MemphisBmw
 
Iedereen zijn eigen smaak uiteraard maar in mijn ogen/mening is een compact een model waar ze geen genoeg geld voor hadden voor een kont op deze modellen. Ik zal ze nooit als BMW beschouwen de compact modellen(welke dan ook) ook al zit er een V8 of een V12 in.

I'm going to leave this picture here... as they say!

Afbeelding
 #21076  door ivo
 
:mrgreen: @ plaatje. Maar alsnog geef ik Martijn groot gelijk om er 1 te kopen, door sommige verafschuwt maar ze rijden zo leuk gewoon met die 16 klepper erin!
 #21085  door martijn76
 
:D ik sta zelden tegen m'n auto aan te rijden, dus dat vergelijk gaat niet op voor mij. Eigenlijk vind ik die korte kont mooie dan die lange, van de auto's dan hè ;)
Ooit kocht ik een gele e30 waar gigantisch veel commentaar op kwam, des te leuker werd ie..
Bovendien, na bijna 20 jaar e30 met mtechnik onderstellen of zelfs b12, durf ik te zeggen dat deze compact minimaal een even goede wegligging heeft (ik denk zelfs beter door de gewichtsverdeling, blok verder naar achteren, geen zware hangende reet die met de jaren doorzakt) en sowieso meer solide aanvoelt..
Jammer voor de haters, het is echt een e30 plus.
 #23931  door martijn76
 
martijn76 schreef: Waar ik wel meteen aan was verkocht na een paar kilometer (of eigenlijk al nadat de motor gestart werd :D )..
Wat een gave fiets, rijdt heel anders dan de BMW. De eerste rotonde ging ik bijna rechtdoor de stoep op, maar eenmaal gewend rijdt ie echt super. Bijna 25 jaar oud, eerste Superbike en met recht een youngtimer. En veilig, men weet dat ik er aan kom...
Sinds gisteren heeft de Italiaan aanspraak in de garage, er staat een soortgenoot naast 8-)
De BMW 1100s is degelijk, rijdt prima en dat is gelijk het euvel, te weinig gevoel/emotie in tegenstelling tot de Ducati.
Dus na een twijfelperiode de zoveelste knoop kapot gemaakt en gisteren een ST4s gekocht. En wederom bij de start eigenlijk al verkocht, wat geluid al niet met je kan doen.
Een Eisenmann achter een 6 cilinder klinkt fantastisch, maar die klappen uit een Duc geven gewoon kippenvel en een glimlach van oor tot oor, lekker!
Mijn plan is/was om hem uit elkaar te halen en van een blauwe laklaag te laten voorzien, ik weet niet of ik hem in de hoek kan laten staan, ik wil rijden..
20180409_204301.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #23932  door epmans
 
leuke aanwinst! veel plezier ermee.
 #23940  door Theo
 
Hee, das een lekkere Ducati. Een beetje rechtop zitten, topding.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10