E34Forum.nl

 #22786  door Coach
 
Met verse apk en een 'nieuwe' motorkap. Kan weer een jaartje mee!
Afbeelding
 #22791  door MemphisBmw
 
Ziet er weer gelikt uit Coach!
Misschien een idee als ik een keer langskom voor een uurtje of 2 en meteen even deze motorkap onder handen neem? ;)

Blijft leuk een E30 niet veel elektronica maar toch een geweldige auto om mee te rijden en om van te kunnen genieten!
 #22793  door Coach
 
ivo schreef:Wat een lekkere wagen is het ook he! 8-)
Gaat nogal. Dat rijdt echt ouderwets.
MemphisBmw schreef:Ziet er weer gelikt uit Coach!
Misschien een idee als ik een keer langskom voor een uurtje of 2 en meteen even deze motorkap onder handen neem? ;)
Ja hoor, kom maar langs. Dan glimt ie net zo hard als de rest.
 #22794  door MemphisBmw
 
We spreken wel even een datum af via de app!
Gaat helemaal goedkomen, ook even het weer in de gaten houden natuurlijk niet dat ik als een verzopen kat thuis kom.
 #25608  door Coach
 
De Touring is ook weer even buiten en flink aangepakt.
Afbeelding
uitdeuken zonder spuiten; hij is weer helemaal deuk-vrij.

Afbeelding
Gepolijst

Afbeelding
Afbeelding
Ik had nog een extra kleppendeksel die ik experimenteel zelf opgeknapt en gespoten en geplaatst heb. Gewoon, omdat het kan.

Afbeelding

Verder het gebruikelijke opknapwerk: alle kunststof delen, skirts, kentekenplaathouder en grill opgeknapt c.q. gespoten.
Verse apk en gaan, naar Bimmerfest. En nu weer terug de stalling in.
 #25609  door Theo
 
Blijft een schitterende E30, goeie kleur, goeie wielen. En inmiddels ook een leuk beleggingsobject geworden, de tijd van goedkope E30's is voorbij.

Tot een paar jaar geleden zat ik nog wel eens te dagdromen om een 335i te bouwen, de motor daarvoor heb ik al, maar met de hedendaagse E30-prijzen laat je dat wel uit je hoofd.
 #25618  door Coach
 
Bij een taxatie is een motorswap niet per definitie waardeverhogend, Theo? Origineel is altijd beter?
 #25621  door Theo
 
Ik denk dat origineel inderdaad het beste is voor de waarde van je auto, maar voor de emotionele waarde is een swap natuurlijk veel leuker. Je hebt je auto voorzien van een leukere motor en hem dus naar je eigen wensen aangepast, waarbij de aanloop ernaartoe en de daadwerkelijke ombouw mijlpalen zijn die niet in geld zijn uit te drukken.

Mijn E34 is geen stuiver waard bij een taxatie, maar voor mij waardevoller dan een 911.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15