Audi A8 3.7 + S8

Ben je met een ander niet BMW E34 gerelateerd project bezig? plaats je verslag hier
Plaats reactie
martijn76
Premium lid

Re: Audi A8 3.7 + S8

Bericht door martijn76 » 11 jan 2020, 12:06

Even de handleiding doorgebladerd, handige plek voor een stuurhuis, ziet er uit als een lekker klusje.
Ik heb 2x aan een VAG gesleuteld, de eerste keer moest het front er af om de riem te vervangen, 2e keer het blok er uit om de bougies en kabels te vernieuwen. Ik doe het niet meer.
e30 335i, 318Ti, E420T

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Theo
Premium lid

Bericht door Theo » 11 jan 2020, 12:47

Het plan voor nu is om de vers aangeschafte A8 compleet te demonteren en de voor mij belangrijke onderdelen op te slaan. Zo gauw die koets in de alu-bak ligt bij de oudijzerboer gaat de S8 naar binnen en ga ik kijken hoe ver ik kom. Mocht ik onverhoopt halverwege plannen krijgen om het ding uit nijd in de brand te steken, dan wijzigen we het plan en gaan we over van reparatie naar demontage en ruimen we alles op en vinken we het avontuur weer af.

Maar de S8 is wel een auto waar ik een rondje Nordschleife mee zou willen doen, voorlopig gaan we dus voor reparatie. Voorlopig ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Coach
Premium lid
Contacteer:

Bericht door Coach » 15 jan 2020, 22:16

Pfff, dat klinkt allemaal als een heleboel werk. Maar daar draai jij je hand als rechtgeaarde hobbyist natuurlijk niet voor om. Veel succes en geduld gewenst, Theo!
Live now; worry later
Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie