E34Forum.nl

 #23146  door epmans
 
de tellerstand in mn bak is niet leesbaar alsof het niet aan staat. Moet er dan een lampje vervangen worden misschien, weet iemand dat?

dank vooruit.
 #23147  door Coach
 
Dan moet er toch zo'n stripje vervangen worden met van die contact-draden? Heb ik trouwens liggen, maar ik heb geen idee hoe je dat vervangt. Zal wel het betere soldeerwerk aan te pas komen.
 #23149  door epmans
 
Coach schreef:Dan moet er toch zo'n stripje vervangen worden met van die contact-draden? Heb ik trouwens liggen, maar ik heb geen idee hoe je dat vervangt. Zal wel het betere soldeerwerk aan te pas komen.
dat is ivm pixelverlies.
 #23153  door Coach
 
epmans schreef:
Coach schreef:Dan moet er toch zo'n stripje vervangen worden met van die contact-draden? Heb ik trouwens liggen, maar ik heb geen idee hoe je dat vervangt. Zal wel het betere soldeerwerk aan te pas komen.
dat is ivm pixelverlies.
Oh, dan zal het wel een lampje zijn.
 #23155  door flash
 
Is vaak een connector die slecht contact begint te krijgen. Dus eens hard op de tellerbak in het midden onderaan
 #23159  door epmans
 
Lohran schreef:Wat mijne ook had tijdje terug? Dat was een lampje.
oja heb jij dat ook gehad? nou ik ga wel ff wat pielen dan met een paar bakken die er liggen. ik houd jullie op de hoogte.
 #23161  door Theo
 
Ik meen dat er bij een High version inderdaad gewoon een lampje achter de tellerstand zit (dacht ik hè)
 #23184  door Lohran
 
epmans schreef:
Lohran schreef:Wat mijne ook had tijdje terug? Dat was een lampje.
oja heb jij dat ook gehad? nou ik ga wel ff wat pielen dan met een paar bakken die er liggen. ik houd jullie op de hoogte.
Ja we hebben er toen 1 van jou in gezet en had hetzelfde probleem (tellerstand lastig te lezen). Maar bij een onderhoudsbeurt had de garage het als service gedaan en bleek het dus gewoon het lampje te zijn.