E34Forum.nl

 #22773  door Timsmit
 
Hallo de lampjes van de draaischijven om de temperatuur te regelen en blazer werken niet! Ik heb alles uit elkaar gehaald en zie dat ze gesoldeerd zijn! Waar kan ik deze lampjes kopen? En ook eventueel een nieuwe accu voor de witte zaklamp die in het handschoen kastje zit?
 #22775  door Coach
 
Volgens mij zijn dat gewone steeklampjes die je zo kunt verwisselen. Althans; dat heb ik al bij drie E34's gedaan.
Schermafbeelding 2018-01-17 om 00.01.19.png
Bulb.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #22776  door Coach
 
Timsmit schreef:Hallo de lampjes van de draaischijven om de temperatuur te regelen en blazer werken niet! Ik heb alles uit elkaar gehaald en zie dat ze gesoldeerd zijn! Waar kan ik deze lampjes kopen? En ook eventueel een nieuwe accu voor de witte zaklamp die in het handschoen kastje zit?
Die lampjes kun je kopen bij een auto speciaal zaak, zoals Stadegaard, maar ook gewoon bij de Gamma (https://www.gamma.nl/assortiment/philip ... /p/B103548" onclick="window.open(this.href);return false;). Een nieuwe accu voor de witte zaklamp is niet (meer) los verkrijgbaar. Op het BMW Fan forum (en FB pagina) zitten een aantal gasten die dit zelf hebben vervangen.

Zie ook: http://forum.bmwfan.nl/viewtopic.php?f=8&t=37065" onclick="window.open(this.href);return false;
 #22785  door Timsmit
 
Heb er een foto van maar kan hem niet posten? Want weet niet hoe dat moet?
 #22787  door Timsmit
 
Heb ondertussen het lampje er proberen uit te trekken maar het zit toch echt vast gesoldeerd
 #22797  door Coach
 
Oh, je hebt climate control ipv de standaard draaiknoppen?
Schermafbeelding 2018-01-18 om 00.12.00.png
Schermafbeelding 2018-01-18 om 00.12.29.png
Afhankelijk dus van wat niet meer werkt zijn het dus ledjes of lampjes (10, 11 en 12).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #22798  door Timsmit
 
Klopt het zijn de 3 lampjes nr 12 die moeten gesoldeerd worden! Zijn deze nog verkrijgbaar?
 #22799  door Coach
 
Met deze link kom je bij de tekening met de onderdeelnummers van de lampjes, zowel rood als wit. Daarmee kun je gewoon bij BMW die lampjes bestellen en als ze niet meer leverbaar zijn hoor je het ook gelijk.