Fuse F18 Brand Elke Keer Door

Plaats hier vragen m.b.t. elektrische problemen.
Speedy
Premium lid

Re: Fuse F18 Brand Elke Keer Door

Bericht door Speedy »

Gert schreef:
13 mar 2020, 08:14
Goed gedaan, veel werk ook.

Onlangs een kortsluiting in de verlichting van de vrachtwagen hier. Dus wij naar de garage. Monteur drukt er een zekering in: pats, doorgebrand.
Dan een zwaardere zekering: duurt een paar seconden en ook doorgebrand.
Toen een nog zwaardere zekering: vervolgens liep hij een rondje om de auto en daar waar het begon te roken zat de de kortsluiting. :ugeek:
Aparte manier van storing zoeken, maar wel binnen drie minuten gevonden :mrgreen:
Het is een manier idd. Maar denk toch maar dat ik deze man voorbij rij ;)
De 540i staat geschorst. rij nu een 728ia met bijna 530.000 km er op. De 540 gaat worden aangepakt. Zodra het feest gaat beginnen volgt er een verslag.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
looney
Lid

Bericht door looney »

Gert schreef:

Onlangs een kortsluiting in de verlichting van de vrachtwagen hier. Dus wij naar de garage. Monteur drukt er een zekering in: pats, doorgebrand.
Toen een nog zwaardere zekering: vervolgens liep hij een rondje om de auto en daar waar het begon te roken zat de de kortsluiting. :ugeek:
Aparte manier van storing zoeken, maar wel binnen drie minuten gevonden :mrgreen:

:shock:
Ik vind dat wel een riskante manier om zo een kortsluiting op te sporen.
Zelf heb ik met test zekeringen dit probleem opgezocht.
En ook met doormeten.
Uiteindelijk de bedrading doorgelopen en het probleem gevonden.
Maar roken en dan opsporen ......... dat is voor mij net even te veel.
Maar goed, ik neem aan dat het probleem uiteindelijk wel verholpen is.
Gezocht: Shadowline Lijsten Sedan Compleet, Links Achter Elec Raammechanisme, M60 Servotronic Stuurhuis met hitteschild, SWRA M60 Reservoirtank, Standventilatie Compleet, M51 Koplamp Bescherm Kappen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
looney
Lid

Bericht door looney »

Speedy schreef:
14 mar 2020, 12:45
Gert schreef:

Het is een manier idd. Maar denk toch maar dat ik deze man voorbij rij ;)
Ja tog Speedy :D :D
Gezocht: Shadowline Lijsten Sedan Compleet, Links Achter Elec Raammechanisme, M60 Servotronic Stuurhuis met hitteschild, SWRA M60 Reservoirtank, Standventilatie Compleet, M51 Koplamp Bescherm Kappen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Plaats reactie