Vraag over te koop staande 520ia, eventueel bekend?

heb je een vraag die niet in één van de onderwerpen past? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
genesiscompact
Lid

Vraag over te koop staande 520ia, eventueel bekend?

Bericht door genesiscompact » 29 jul 2019, 16:45

Goedemiddag Allemaal!

Is 1 van jullie toevallig bekend met onderstaande auto?
Kwam deze tegen op Facebook en heb misschien wel interesse, maar hoop dat 1 van jullie de auto kent en er misschien iets meer over kan vertellen.

Afbeelding

Alvast bedankt!
Groeten van Werner

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

epmans
Premium lid

Re: Vraag over te koop staande 520ia, eventueel bekend?

Bericht door epmans » 29 jul 2019, 20:20

ja, ik kocht hem van een forummer en heb het een en ander opgeknapt aan interieur (gescheurde bekleding vervangen).
oa ook nieuwe condensor geplaatst en dus ook weer volledig afgevuld. maar wat ik nog meer gedaan heb weet ik niet meer hoor en bovendien dat was in zomer 2017.
de dynamo was toen recent, radiator ook en remmen ook.
maar ik deed m weg aan Coach en inmiddels is daar bijna 50dkm mee gereden dus tis meer de vraag wat er in die tussentid aan is gedaan. dat kan je aan casper allemaal vragen. dat zal hij ongetwijfeld willen opnoemen.

de auto reed heel goed. toegegeven het is een 2.0 met automaat en dan heb je geen sprinter.
ik had een auto gekocht op afstand van ruim 2 uur rijden. heb de auto uit schorsing gehaald, ambulance er aan vast en gaan. Dat ging allemaal prima alleen vind ik dat de power dan tekort schiet en dat merk je aan het automatisch op en afschakelen bijv bij een heuvel. maar hij deed zn werk ook met de auto er op.
heb er paar maanden mee gereden.
had last van roest aan hoekjes vd deuren en verloor blanke lak op motorkap. wellicht is plaatwerk gewisseld. dat weet ik niet.

de auto was jarenlang gereden door een oude man. die luste wel een sigaartje. maar dat zal je inmiddels niet meer ruiken. maar wellicht was de auto dus ook lui door die oude baas. en had als mooie optie een in delen neerklapbare achterbank.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
verschillende onderdelen van E34 beschikbaar.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

genesiscompact
Lid

Bericht door genesiscompact » 30 jul 2019, 19:19

epmans schreef:
29 jul 2019, 20:20
ja, ik kocht hem van een forummer en heb het een en ander opgeknapt aan interieur (gescheurde bekleding vervangen).
oa ook nieuwe condensor geplaatst en dus ook weer volledig afgevuld. maar wat ik nog meer gedaan heb weet ik niet meer hoor en bovendien dat was in zomer 2017.
de dynamo was toen recent, radiator ook en remmen ook.
maar ik deed m weg aan Coach en inmiddels is daar bijna 50dkm mee gereden dus tis meer de vraag wat er in die tussentid aan is gedaan. dat kan je aan casper allemaal vragen. dat zal hij ongetwijfeld willen opnoemen.

de auto reed heel goed. toegegeven het is een 2.0 met automaat en dan heb je geen sprinter.
ik had een auto gekocht op afstand van ruim 2 uur rijden. heb de auto uit schorsing gehaald, ambulance er aan vast en gaan. Dat ging allemaal prima alleen vind ik dat de power dan tekort schiet en dat merk je aan het automatisch op en afschakelen bijv bij een heuvel. maar hij deed zn werk ook met de auto er op.
heb er paar maanden mee gereden.
had last van roest aan hoekjes vd deuren en verloor blanke lak op motorkap. wellicht is plaatwerk gewisseld. dat weet ik niet.

de auto was jarenlang gereden door een oude man. die luste wel een sigaartje. maar dat zal je inmiddels niet meer ruiken. maar wellicht was de auto dus ook lui door die oude baas. en had als mooie optie een in delen neerklapbare achterbank.
Dank je voor de info!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Coach
Premium lid
Contacteer:

Bericht door Coach » 05 aug 2019, 02:46

Ik heb deze inderdaad ook een tijdje in bezit gehad en o.a. de motorkap vervangen.
En ik denk nog wel wat meer, zoals een verlicht schakelpaneel en cruise-control.
Hier heb je een foto serie van wat ik destijds aan de auto gedaan heb:

Klik hier
Live now; worry later
Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

genesiscompact
Lid

Bericht door genesiscompact » 07 aug 2019, 00:11

Coach schreef:
05 aug 2019, 02:46
Ik heb deze inderdaad ook een tijdje in bezit gehad en o.a. de motorkap vervangen.
En ik denk nog wel wat meer, zoals een verlicht schakelpaneel en cruise-control.
Hier heb je een foto serie van wat ik destijds aan de auto gedaan heb:

Klik hier
Prachtig dat je er zoveel tijd en liefde in hebt gestoken! op deze foto's is het echt een plaatje!
Die wielen staan hem ook super.
Bedankt voor de info, maar helaas is deze al verkocht aan een ander volgens mij.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie