E34Forum.nl

Ben je een leuke site tegen gekomen m.b.t. de E34?
 #23494  door Tonny
 
Marthijn schreef:Als je de afweging kan maken sedan/touring wellicht ook eens nadenken over hand/automaat.
Een automaat rijd heerlijk relaxed en ik zou niet anders meer willen.
Het aanbod word wel wat breder dan.
Een automaat is echt een no go voor mij. Touring vind ik op zich niet lelijk, maar is weer zwaarder wat ongunstig is voor de wegenbelasting, wat ik zonde vind. Sedan vind ik toch ook echt mooier. Dan maar wat meer geduld.
 #23498  door Djimbo
 
Tonny schreef:@Djimbo, die ziet er een stuk beter uit ja! Maar nog helemaal origineel of is er wel spuitwerk verricht?
Buiten het herstelwerk aan 1 dorpel (deuk) is al het lakwerk nog origineel (italiaanse import) ik had liever iets meer vermogen gehad, maar hij was te mooi om te laten staan :)
 #23520  door Tonny
 
easy rider schreef:Omdat het hier gaat over zaken bij andere websites heb ik het topic even verplaatst naar de rubriek "links"
Ik dacht al, waar is mijn topic heen :mrgreen:

Iemand die een mooie Touring wil? Zo juist kwam deze online!
https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-5 ... 50040a07d7" onclick="window.open(this.href);return false;
 #23524  door Tonny
 
Marthijn schreef:Leuke touring, jammer dat hij “maar” op 4 bougies loopt.
Haha ja klopt. Daarom heeft de keuze voor een touring bij mij ook minder interesse, bij een 520i touring gaat hij al over de 1450 kilo grens. Een 518i sedan zit op de 1350. Sedan overweeg ik wel in een 1.8, door het gunstigere gewicht en betere belastingtrap :mrgreen:
 #23562  door Tonny
 
He mensen, ik heb even met deze Touring gemaild: https://link.marktplaats.nl/m1254858854" onclick="window.open(this.href);return false;

Lijkt mij best een interessante prijs voor wat je krijgt. Ik twijfel nog steeds teveel over een touring, en ik moet 200km rijden om te kijken. Deze extra info heb ik gekregen:

''Beste Tonny,

Zoals je op de foto kon zien, is er een klein roest plekje bij de voorste spatbord. Verder heb je ook 2 kleine roestplekjes op de motorkap van steenslag.
Onderkant van de deuren, dorpels, bodem en wielkassen zie je geen roest. Van binnen is het ook heel netjes.

Bij aflevering krijg je APK zodat jij een volle jaar kan genieten.

Verder zijn er kleine aandachtspunten die je indien gewenst goedkoop kan repareren.
Stootstrip van een deur ontbreekt
Kofferklep blijft niet open staan. Een gasveer ontbreekt.
Handvat binnen deur bestuurder zit losjes
Accu dient vervangen te worden.''

Greets Tonny
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7