E34Forum.nl

Ben je een leuke site tegen gekomen m.b.t. de E34?
 #23630  door Tonny
 
ivo schreef:Niet alle touring hebben niveau op de achteras.
In NL standaard vanaf 525, de 520 en 518 hebben schroeveren.
Duidelijk, thanks.

Ik blijf mooi zoeken voor een e34. Gaat mijn hart meer naar uit en ik vind ze ook mooier. Daarbij is die dynamischer. Kan je zeggen dat je een e32 strakker kan maken, maar datzelfde kan ook met een e34.. Dus die wint altijd in mijn geval. Maar nogmaals bedankt voor het linkje, het was te proberen ;)
 #23631  door Marthijn
 
Allebei in mijn ogen top wagens, het is jouw keuze uiteraard, doe wat je hart ingeeft.!

Hier promo filmpje van beide modellen, als je de muziek wegdenkt best leuk.!

https://youtu.be/eaDUmCsLQ2w" onclick="window.open(this.href);return false;
 #23653  door Tonny
 
Ik ben zo blij als een kind!! Ik heb een overeenkomst met de verkoper voor een 520i sedan non vanos. Ik kan niet wachten tot ik hem mag ophalen!! Het is een auto met wat werk, maar heeft verder bijna alles wat ik zocht. Totdat ik hem voor de deur heb houd ik de plaatjes nog even voor mij, wordt vervolgd :D :D
 #23654  door epmans
 
Tonny schreef:Ik ben zo blij als een kind!! Ik heb een overeenkomst met de verkoper voor een 520i sedan non vanos. Ik kan niet wachten tot ik hem mag ophalen!! Het is een auto met wat werk, maar heeft verder bijna alles wat ik zocht. Totdat ik hem voor de deur heb houd ik de plaatjes nog even voor mij, wordt vervolgd :D :D
owww dat is mooi man. maar kan je niet ff een teaser plaatsen dan??? :D
 #23655  door Tonny
 
epmans schreef:
Tonny schreef:Ik ben zo blij als een kind!! Ik heb een overeenkomst met de verkoper voor een 520i sedan non vanos. Ik kan niet wachten tot ik hem mag ophalen!! Het is een auto met wat werk, maar heeft verder bijna alles wat ik zocht. Totdat ik hem voor de deur heb houd ik de plaatjes nog even voor mij, wordt vervolgd :D :D
owww dat is mooi man. maar kan je niet ff een teaser plaatsen dan??? :D
Pff, je hebt geluk, ik kan het helaas niet laten :oops: Hij was wel een beetje vies :D

Afbeelding
Afbeelding

Nu wel een zichtbare foto?!
Laatst gewijzigd door Tonny op 20 mar 2018, 12:35, 4 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7