E34Forum.nl

Ben je een leuke site tegen gekomen m.b.t. de E34?
 #22397  door Coach
 
Woont er iemand in Groningen of daar vlakbij?
Ik wil voor deze 518i gaan kijken, maar het is nogal ver om er op de gok naar toe te gaan. Zou leuk zijn als er iemand even een kijken zou kunnen nemen voor me of het de moeite waard is.
 #22398  door Theo
 
Gewoon ophalen Patrick, dat ding ziet eruit als nieuw en kost geen drol.

Topvelgen, airco en vier electrische ramen, wat wil je nog meer?
 #22400  door ivo
 
Eens!

"weinig roest" goed nakijken bij de dorpels/skirts. Maar kan best eens meevallen omdat het lijkt alsof die wagen geen panoramadak heeft. Bron van ellende minder...
 #22401  door Coach
 
Theo schreef:Gewoon ophalen Patrick, dat ding ziet eruit als nieuw en kost geen drol.

Topvelgen, airco en vier electrische ramen, wat wil je nog meer?
Zonder meer, maar ik heb al een keer in Den Helder gestaan bij een 'top' auto en bij auto Groot (of zoiets). Dus probeer het risico te minimaliseren. Maar op de foto's ziet ie er prachtig uit.
 #22402  door Coach
 
ivo schreef:Eens!

"het lijkt alsof die wagen geen panoramadak heeft. Bron van ellende minder...
Tell me about it.... :cry:
 #22404  door Coach
 
Never mind; ben al te laat. Auto is gereserveerd.
 #22420  door I///M-fan
 
Dat ziet er écht héél goed uit op de foto's. Maar je moet er altijd naar toe rijden om zelf van dichtbij de wagen te zien.
Stond deze Touring niet een paar dagen met "bieden" op MP waar weinig op geboden werd?

Coach schreef:
ivo schreef:Eens!

"het lijkt alsof die wagen geen panoramadak heeft. Bron van ellende minder...
Tell me about it.... :cry:

Ivo zal doelen op het feit dat een panorama dak water afvoeren hebben die wel eens verstopt kunnen zitten. Deze gaan door de koets naar beneden en daar waar water niet weg kan of kan drogen is het voedsel voor de bruine duivel.
Verder zijn er vaak storingen met zo'n dak. Het ontwerp zal best goed zijn geweest, uniek zéker, maar ze zullen in München geen rekening hebben gehouden met het feit dat er een kwart eeuw na productie nog zo'n grote club fans zou zijn die deze juwelen blijven koesteren en doorrijden... :D
 #22431  door Bart Jansema
 
Coach schreef:Never mind; ben al te laat. Auto is gereserveerd.

Staat nu niet meer gereserveerd hoor!
 #22435  door Coach
 
Hij stond gisteren ook niet gereserveerd maar ik kreeg bericht van de koper dat ie gereserveerd was. Zal 'm nog eens benaderen.