E34Forum.nl

Ben je een leuke site tegen gekomen m.b.t. de E34?
 #20207  door Ron1966
 
Aan de andere kant koop je zelf niet zo lang geleden 2 maal een 5 touring voor wisselgeld..... kortom het is maar net wat de gek er voor geeft.

Groet,
Ron.
 #20208  door Coach
 
Klopt, die 'wisselgeld' auto's hebben wel vaak veel km's en veel opknapwerk. De prijzen zijn bij de E30 ineens ook absurd omhoog gegaan en blijkbaar - volgens zeggen - wordt het er ook nog voor betaald. Wisselgeld-auto's als opknappers zijn bij de E30 ook bijna niet meer te vinden. De laatste E30 voor 500 euro die we gehaald hebben, had laswerk, liep niet, moest afgemonteerd worden en moest rondom opgeknapt worden. Niet iedereen ziet daar brood in.
 #20209  door Ron1966
 
Ja idd de prijzen bij de e30 zijn absurd gestegen,ik denk zelf dat de E34 dit minder gaat doen.
Maar als je op zoek gaat naar een mooie dan zijn ze echt niet te vinden voor normaal geld haha.
 #20210  door Mr Floppy
 
Dat ze duurder worden is niks mis mee .
Maar de prijzen gaan nergens meer over .
Het kost veel in de aanschaf en dan moet er nog veel aan gedaan worden .
Maar zolang er mensen bereid zijn om het er voor te betalen zullen de prijzen blijven stijgen .
Vraag me alleen af hoe ze op die absurde prijzen komen , bij M5 met hele hoge km standen .
En op de fotoos zie je al dat er veel aan geklooid is .
Iemand die zo iets zoekt wil naar mijn mening een auto hebben die helemaal orgineel is zonder ombouw toestanden .