E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #27041  door Theo
 
Nieuwe ontwikkelingen mensen...

In verband met de huidige stand van zaken in de wereld heb ik een knoop doorgehakt, ik ga afscheid nemen van de E34, hij gaat uit elkaar. ZZP-er in de bloemenbranche blijkt geen succesformule en er moeten knaken binnen komen, de E34 is daar de dupe van. Het zij zo.

Motor en bak heb ik zojuist verkocht, de rest komt de aankomende weken druppelsgewijs in de verkoop.
 #27044  door P.K.
 
Jammer Theo, maar je had toch 2 A8'en? Had je dan niet daar een van kunnen verkopen? Of heb ik wat gemist.
 #27045  door Theo
 
Ik heb er lang over nagedacht en je hebt zeker een punt, maar het wordt even pakken wat ik pakken kan. De S8 gaat vrijwel zeker ook weg, die ben ik aan het klaarmaken voor mijn neef. Maar het is gewoon mooi geweest nu, ik moet even mijn verstand gebruiken en vooral zorgen dat de schoorsteen stevig blijft roken. Om de E34 weer door de APK te krijgen moet er aan gelast worden en dat betekent dat er geld in gestoken moet worden, die ruimte is er voorlopig niet.

Maar het is vooral een luxeprobleem, naast de E34 en de S8 heb ik nog een E30 cabrio en twee motorfietsen. Het mag wel wat minder, ieder voertuig geeft weer andere zorgen en wensen.
 #27046  door P.K.
 
Ook wel weer begrijpelijk.
Erg vervelende tijd voor ZZP'ers. Hoop voor je dat de crisis snel voorbij is en je weer voor een prikkie een leuke E34 op de kop kan tikken. Want als ik zo je berichten lees past een E34 wel echt bij je.
 #27047  door Ruck
 
Theo schreef: 27 mar 2020, 14:04 Nieuwe ontwikkelingen mensen...

Ik ga afscheid nemen van de E34, hij gaat uit elkaar.
:cry: :cry:

Heftig, maar begrijpelijk besluit Theo. De 5 brengt met een beetje geluk ook genoeg op. Komt het er nu ook op neer dat we een van de grote vraag baken op het forum kwijt zijn? En dan nog niet gesproken te hebben over die bijzondere uitspraken :lol:

Succes en sterkte in deze tijd Theo!
 #27048  door Theo
 
Als het van de hoge heren mag, dan blijf ik hier graag wat rondhangen als de E34 uiteindelijk weg is, het clubje mensen hier zijn als het ware familieleden geworden en ik vind het nog altijd leuk om mijn kennis te delen en zomaar wat verhalen te vertellen.

Onder de streep zijn we hier allemaal genetisch belast met dezelfde rare liefhebberij voor leuke auto's. In de regel vinden we een vette 'gewone' dikke vierdeurs leuker dan een huis tuin en keuken Ferrari :mrgreen:

Ik ga nergens heen hoor!
 #27049  door Coach
 
Zo, dat is heftig. Het is wel te hopen dat je blijft hangen en in de toekomst weer een E34 weet te bemachtigen.
 #27050  door Theo
 
Vooralsnog is het plan om geen E34 meer te kopen in de toekomst, tenzij het bloed echt gaat kruipen waar het niet gaan kan.

Maar zoals ik het nu zie komen er jaarlijks betaalbare auto's bij die ik ooit gereden wil hebben, mocht ik ooit weer stevig in de slappe was komen te zitten, dan ga ik er wat van afvinken en jullie daarmee vervelen ;)
 #27060  door Markus
 
pijnlijk dat het zo moet gaan theo maar begrijpelijk.wens je veel sucses verder groet markus
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54