E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #25486  door Theo
 
^ nog een geinig detail van die driftchallenge was dat de uiteindelijke winnaar (Jaap van Lagen) een nieuwe demo-Nissan 350Z had geleend van een dealer en daarmee rechtstreeks naar het circuit reed, de challenge won en de auto weer terugbracht. Het jaar daarop mocht hij een cabrio versie lenen :mrgreen:
 #25488  door Ruck
 
Zonde van de schade inderdaad, maar mooi om te leren hoe je die dag beleefd hebt. Je krijgt er zelf gewoon zin van om ook "even" te gaan driften, maar heb denk ik ook niet de ballen. Ook omdat het toch de daily familie auto is.
Mooie foto's van die e34'ers schuins in de bocht!
 #25489  door Coach
 
Theo schreef: een paar keer te heftig na om de E34 vervolgens in de vangrail te parkeren. Dat kan dus ook...

Bumper, scherm, knipperlicht en een klein stukje motorkap, allemaal na precies een uur in de kreukels, maar we konden gelukkig wel door. Daarna ben je het toch effe kwijt en moet je weer even resetten. Gelukkig kwam de spirit weer terug en hebben we nog een hoop schik gehad.
Onverantwoord om met zo'n mooie auto van die gekkigheid uit te halen. Terwijl 'wij' alles doen om die auto's in ere te houden, worden ze op het circuit gewoon in de prak gereden. Denk dat er een commissie moet komen om dit tot op de bodem uit te zoeken.
 #25492  door Theo
 
Haha, dan ga ik voor jaren het gevang in ben ik bang, mijn E28 heb ik ook op het circuit min of meer afgeschreven.

Maar de ervaring qua rijden is dan weer onbetaalbaar. De meeste mensen hebben geen idee wat hun auto allemaal kan en waar de grens ligt. Het moment dat je tegen die grens aan zit te schurken is voor mij het mooiste autorijden en eigenlijk is het net over die grens nog leuker. Mijn vriendin en ik hebben weer zitten schateren toen we 180 graden gedraaid het gras in gleden.

Pas geleden was er een hele discussie over een kerel die een E30 M3 op zijn kop in de sloot parkeerde tijdens een rally. Het was ach en wee en iedereen was hevig verontwaardigd. Ik hoorde bij de enkelingen die waardering hadden voor de manier waarop de beste man lol met zijn auto maakte.

Een ouwe 535i is een auto om af en toe flink op zijn lazer te geven, poetsen is niet aan mij besteed ;)
 #25497  door Bo652
 
Ik denk dat het er om gaat dat je plezier van je auto hebt, en dat lukt zo te lezen.
En hoe je plezier aan je auto beleeft zal voor iedereen anders zijn denk ik.
Ook ik kan heel veel plezier beleven aan een dagje raggen en rossen op een circuit, maar kan ook enorm veel plezier beleven aan een prachtig gepoetste en gepolijste auto 8-) :lol:
Maar goed dat mensen verschillen toch?
 #25499  door Theo
 
Vanmiddag de zooi uit elkaar gepulkt en een plan van aanpak verzonnen. Het zakie stond een beetje scheef, maar niet verontrustend.

Vooral het horozontale plaatje onder de koplamp was een beetje verfrommeld, maar daar kon ik lekker bij om weer in fatsoen te krijgen:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25500  door Theo
 
Na een uurtje klooien vind ik het wel mooi genoeg zo, met een beetje mazzel passen de bumper en het verse voorscherm weer op zijn plek:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25501  door Theo
 
Nu heb ik her en der wat vissen uitgegooid voor een Lazur blauw bumpertje en motorkap, maar dat blijkt geen eenvoudige opgave. Ep heeft niks meer in die kleur en de rest van Nederland ook op dit moment niet. Toch wil ik snel weer rijden en dat zorgt voor drastische maatregelen.

Ik heb er maar een donkerblauwe 518i Touring bijgekocht (waarschijnlijk Oriënt) en ga daar de spullen van gebruiken. Misschien voorlopig en misschien vind ik het wel best, we zullen zien in hoeverre de afwijkende kleur me gaat irriteren.

Zo gauw de E34 weer rijdt is voor mij de druk van de ketel en kan ik rustig op zoek naar het juiste plaatwerk. Nu is de auto een sta in de weg die je niet effe buiten laat staan zo zonder snuit.

Grappig detail is dat de aangekochte donor een V8 neus heeft, die optie hebben we nog nooit op de auto gehad 8-)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25507  door epmans
 
Als het motorkappie over gezet gaat worden nog even de sproeiers en wat daar bij hoort vergelijken. Als je gewoon alles uit de huidige haalt voordat de kap er af geschroefd wordt is het waarschijnlijk minste werk. Doorknippen en solderen en de vloeistofslang weer aan elkaar knopen wordt vaak gedaan maar meer omdat het sneller demonteert en niet omdat het sneller weer werkt.
 #25509  door Ruck
 
Weer lekker bezig geweest aan de 5er. Zo heeft elk nadeel weer zn voordeel haha!
Als die kleur van het scherm je irriteert, dan ken ik nog wel iemand die je auto in 1 dag milka paars maakt :lol:

V8 neusje, die wil ik ook nog in de collectie :roll:
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 54