E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #20962  door Gert
 
Onlangs ging de bekleding van de hoedenplank stuk, balen.

Aldus even langs Erik, welke nog een oudje ergens in de hoek had liggen:

Afbeelding
Niet netjes, maar wel een makkelijk prijsje.

Deze aldus bij de lokale stoffendokter achtergelaten en onlangs opgehaald. Het resultaat:
Afbeelding

Kortom, me happy.

Nu kan mijn eigen plankie naar deze meneer. Want in de mijne woont een zonnescherm. Gebruik ik eigenlijk nooit, maar ja, je weet het. Als het erop zit, moet het werken :D
Laatst gewijzigd door Gert op 18 nov 2020, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
 #21730  door Gert
 
Vandaag mijn originele hoedenplank weer verwisseld. De stoffeerder heeft eerst geoefend op die andere plank en nu kan mijn plank met screen weer terug.

Afbeelding

In de auto:

Afbeelding

Dit betekent wel dat ik nu een mooie hoedenplank heb, welke nieuw zwart gestoffeerd is. Liefhebbers?

Meteen even het nieuwe deurrubber in de auto gezet. Het oude rubber gebruikt om een stukje vanaf te knippen, die kan dan aan de andere kant, want deze was door de jaren heen iets van 4 centimeter gekrompen.

Afbeelding

Stukkie ertussen:

Afbeelding

Als je een beetje oplet kun je zien dat er een stukje tussen gezet is. Dus ik weet niet of de autist in mij dat aankan. Ik zie het even aan en anders kan ik altijd nog een nieuwe kopen.
Laatst gewijzigd door Gert op 18 nov 2020, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
 #21731  door Cees
 
ziet er weer netjes uit zo
enne dat rubber zie jij tog niet want jij stapt links voor in en niet rechts achter
 #21735  door I///M-fan
 
Dat weet je bij een beetje autist nooit Cees... :)
Ik kruip zelf ook altijd door de achterklep... :mrgreen:

Die hoedenplank is supergaaf geworden! Mooi gedaan.
 #21736  door epmans
 
Strak hoor, mooie verbetering in je auto.

Zijn de speakerkappen verschillend of komt het door fotoflitser? Bij die met rollo lijkt er een grijs kader omheen en bij de ander volledig zwart (vind ik persoonlijk mooier).
 #21753  door Gert
 
epmans schreef:Zijn de speakerkappen verschillend of komt het door fotoflitser? Bij die met rollo lijkt er een grijs kader omheen en bij de ander volledig zwart (vind ik persoonlijk mooier).
Kappen zijn exact gelijk. Alleen op de foto niet.
 #24117  door Gert
 
Het heeft een week of vier geduurd, maar ze is weer terug.
Uiteraard roest aan alle deuren en nog wat plaatkanker hier en daar. Maar ze kan er weer een jaartje tegen, hopen we dan maar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Gert op 18 nov 2020, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
 #24119  door epmans
 
Poepoe, niks bezuinigd op de remmen. Maar dat terzijde.

mooi dat je de conditie van je auto bijhoudt.
 #25841  door Gert
 
Tsja, ooit was er een stelmotor van de airco afgebroken. Het was degene die de temperatuur regelt voor de bestuurder. Ik had het ding tijdelijk met wat trekbandjes vastgezet en dat werkte net wel net niet maar goed genoeg om het zo te laten.
Maar een tijdje geleden wilde de kachel niet meer op koud, alleen maar heet, ook de airco, balen dus.
Na eerst de makkelijke dingen geprobeerd te hebben bleek toch dat alles werkte behalve die stelmotor. Dus toch maar de knoop doorgehakt en het halve dashboard verwijderd.
Vervolgens een steun in elkaar gefabriceerd met afvalstukken metaal. Verdient geen schoonheidsprijs, maar als alles weer op zijn plek zit, dan ziet niemand dat.

Afbeelding

Trouwens, wel een gekloot om het het armpje van de stelmotor goed te krijgen.
Na montage nog een tijdje zonder dash gereden omdat ik zeker wilde weten dat het allemaal werkte.

Afbeelding

Inmiddels weer in elkaar en een perfect werkende IHKA, me happy :D
Laatst gewijzigd door Gert op 18 nov 2020, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12