E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #20694  door epmans
 
Een alpinweiss 535iA, inmiddels in 2014 gehaald, bekeken en alles wat al was losgeschroefd weer terug gemonteerd maar vervolgens is de wagen in stalling geplaatst.

Onlangs opgehaald en ga nu inventariseren wat er zoal nodig is om űberhaubt weer de weg op te kunnen.

Na wat liters benzine er in, een computer gezocht en geplaatst en een accu er in, wou de auto na enkele slagen direct aanslaan. Ik moest flink aan t stuur draaien ivm missen van de stuurpomp en de radiateur is zo lek als een mandje.
 #20696  door Theo
 
535's zijn de stoerste E34's. Misschien niet de meest verfijnde, ook niet de allersnelste, maar wel degene met het meeste karakter.

Ik ben benieuwd naar de vorderingen en de foto's.
 #20698  door epmans
 
foto's? goed idee.

zo is de auto nu, zoals ie 3 jaar terug in de stalling is gezet. hij stond op zwarte stalen winterbanden overigens en het interieur was een zootje.
IMG_5231.JPG
ik heb m opgehaald met de 518i Touring.
IMG_5233.JPG
en hij staat nu naast de handgeschakelde 3,5
IMG_5251.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20710  door Lohran
 
Net even in het echt bewonderd en is een mooi ding!
 #20733  door andre
 
Mooi rijtje klassiekers , lekker laten staan zo.

Ook een leuke plek , zo te zien Ep 8-)
 #20742  door easy rider
 
Die bus WD40 is ook gaaf zeg :mrgreen:
 #25595  door epmans
 
even afstoffen dit topic.
heb de auto in nov17 verkocht, maar is helaas nog steeds niet opgehaald dus het bordje 'verkocht' kan er wel weer af.
fixed price 1500 euros.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25603  door Alex Kroeze
 
Als ie al wel betaald heeft dan is het goed toch :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wit is best wel mooi.Was de nokkenas niet een puntje van aandacht bij deze motoren?

Alex
 #26419  door genesiscompact
 
Wat is er eigenlijk van deze auto geworden?

Nog steeds op z'n plekje? of allang verkocht?
 #26420  door epmans
 
genesiscompact schreef: 09 nov 2019, 22:57 Wat is er eigenlijk van deze auto geworden?

Nog steeds op z'n plekje? of allang verkocht?
nee hoor is geen cm verplaatst. wel stond er gisteren weer iemand te kwijlen vanwege de 17 inch styling 32. Dat doen er meer. Ik ben niet zo flexibel dus de wielen zijn alleen te koop inklusief wat er aan vast zit :-)
Tis ook eigenlijk geen geld als je bedenkt dat er memory sportstoelen in zitten en de carrosserie echt hard was. Niks in mint conditie maar zeer zeker geen drama. Maar ik kijk er ook al 2 jaar niet meer naar om hoor.