E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #23649  door Theo
 
Djimbo schreef:Austone sp701 Zelf nog nooit gehad maar de reviews waren niet slecht en ik houd wel van wat nieuws proberen :) €190 voor 4 stuks is dan ook geen geld voor deze maten :lol:
Oei... dan hoop ik maar dat het goed komt. Ik heb enorm slechte ervaringen met B-merk banden, ik koop liever een setje gebruikte merkbanden dan nieuwe banden van een onbekend merk. Bakken vol met lood erop, geen grip in de regen en trillingen door hoogteslagen. Maar misschien heb je geluk, ik ben benieuwd.

Maar ze zien er wel erg dik uit, daarover geen twijfel, schitterend plaatje zo. Ik ben gek op Alpina's.
 #23652  door Djimbo
 
Ik rijd al ruim 10 jaar op b merk en heb er eigenlijk nog nooit slechte ervaringen mee gehad. Ik reed eerder altijd op hifly. Maar die is in deze maat niet verkrijgbaar. Er zit maar 35 en 25 gram lood aan de achtervelgen. Ik ben van mening dat het meer tussen de oren zit.

Vermogen speelt daarin ook niet echt een rol. Mijn broertje rijd met een e30 v8 (310pk en 440nm) ook gewoon op hifly banden als dagelijkse auto. Ook met dit weer. Die geven gewoon prima grip. Maargoed ieder zn ding natuurlijk :p
 #23656  door Tonny
 
Djimbo schreef:Austone sp701 Zelf nog nooit gehad maar de reviews waren niet slecht en ik houd wel van wat nieuws proberen :) €190 voor 4 stuks is dan ook geen geld voor deze maten :lol:
Vandaag even 2 stuks gedaan morgen de andere 2 8-)

Afbeelding

Afbeelding
Goh man, die velgen horen echt bij de e34 hé. Op de nieuwere modellen BMW vind ik ze eigenlijk helemaal niet mooi. Nou hup, de voorbanden erop en uploaden die foto's! :mrgreen:
 #23660  door Wessie
 
Staat hem goed hoor 8-)
Nu snel de voorkant doen :P
 #23666  door epmans
 
staat m goed hoor, maar overweeg nog eens de oranje knippers (terug??) te plaatsen. :D
 #23667  door ivo
 
Alpina's doen het altijd goed! Mooie combi zo zeg, gewoon originele looks met de klassieke Alpina eronder
epmans schreef:staat m goed hoor, maar overweeg nog eens de oranje knippers (terug??) te plaatsen. :D
En je kentekenplaat iets hoger monteren.
 #23672  door Djimbo
 
Kentekenplaat zalt telkens iets weg. Daar ga ik binnenkort even mee bezig. Ik vind achter met witte knippers mooier. Heb voor wel nog gewoon de oranje overigens. Vanmiddag de voorbanden er ook even opgedrukt 8-) geen hele beste foto maar ga hem van de week nog even wassen. Dan zal ik even wat mooie plaatjes schieten ;)

Afbeelding
 #23674  door Marthijn
 
Staat super.!
Wellicht nog een tip, zou eens kijken hoe het staat met de handgrepen in Alpine white, maar dat is mijn gedachte.!
 #23679  door danny-ex-touringE34
 
edit "" Ik vind achter met witte knippers mooier "" . Lijkt me juist saaier staan; oranje vind ik een mooie contrast kleur met het wit.
Groeten, Danny
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7