E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #23198  door Djimbo
 
Ik had de beschikking over een luchtsleutel. Echter kun je daarmee lang niet overal bij. Wat epmans zegt sleutel evt verlengen kijk wel uit voor je vingers :P
 #23201  door Marthijn
 
Ik heb gewoon een brug nodig, thuis klootzakken met bokjes en blokken is leuk tot zover.
Ik woon in een buurt waar veel stropdassen lopers zijn, die kijken mij altijd al raar aan maar nu ik de E34 heb kijken ze al de andere kant op... :lol:
 #23215  door Theo
 
Wat zijn dat voor voorremmen? die zien er interessant uit met die dubbele zuigers.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #23217  door Marthijn
 
Dat zijn naar mijn weten orginele E23 klauwen, heb dit setje gekocht compleet gereviceerd. Heb mijn oude set nog op zolder liggen, de bedoeling is om die te laten reviceren en dan weer te koop aan te bieden.
Toen heb ik ze zelf in bilstein geel gespoten, de remschijven zijn niet orgineel.
Dit zijn de wat duurdere sport schijven, remt wel prima.
 #23218  door Theo
 
Leuke vondst zeg, ik wist niet dat een E23 dubbelzuiger remmen had.
 #23223  door Ruck
 
Lekker bezig hier! dat zou ik ook nog eens willen doen bij mijn touring.. :roll:
 #23245  door Tonny
 
Oh lekker projectje hoor! Wat zal die weer lekker scherp rijden nu! Leuk om mee te lezen.
 #23556  door Djimbo
 
Vandaag na een tijdje zoeken eindelijk de velgen gevonden die ik graag wou. Ik heb dus de alpina breedset van een e39 aangeschaft. 8 en 9j met et waardes 20 en 24. Welke bandenmaten gebruiken jullie op 8 en 9j velgen? 245-40-18 en 275-35-18 misschien iemand met foto voorbeeld?

Afbeelding

Afbeelding
 #23557  door Cees
 
bandjes voor 245-40-18 achter 275-35-18
voor velg ET 20 achter ET 22

Afbeelding
 #23579  door Tonny
 
Toffe velgen!

Waar ik dan bij mijn verstand niet bij kan is dat je de velgen zo op straat neerlegt. Zag ik laatst ook al iemand doen hier op het forum :shock:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7