E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #4029  door ivo
 
Als hij naar die remmen kijkt staat ie stil voordat je er erg in hebt. Remweg van 100-0km/h in 20meter, dikke 6-zuiger klauwen ofzo :mrgreen: :mrgreen:
Hij kan je er vast meer info over vertellen ;)
 #4030  door easy rider
 
ceke1985 schreef:...Zot spul die remmen! ;) Groot verschil tov origineel?...
Nee. Het zijn van de 6 pots kunststof kappen die je over je remklauw heen plaatst, een keer gekocht in HongKong :mrgreen: De schijven heb ik zelf geboord. Even een sjabloon gemaakt in AutoCad en boren maar. Ik merkte wel enig verschil bij het remmen toen ik ze net geboord had maar het is niet zo een dramatisch gevoel als dat je een anker overboord gooit.
 #4137  door Simon e34
 
Geperforeerde schijven staan de TDS goed, heb je voor de winter altijd 15 inch?
 #4138  door Theo
 
Die fopremklauw, dat kan natuurlijk niet hè, hee!

:mrgreen:
 #4140  door easy rider
 
Simon e34 schreef:...heb je voor de winter altijd 15 inch?
Yep, met die dikke ballonbanden natuurlijk want die gaan prima in regen en sneeuw.
Theo schreef:...Die fopremklauw, dat kan natuurlijk niet hè, hee!
Ja, erg he :mrgreen: Maar dan heb je mijn AngelEyes Mod nog niet gezien, die is nog erger dan je doorgaans bij PeggemanTjoening ziet. Wacht maar af.
 #4145  door Jgpeggeman
 
Nog erger? .... Dat klinkt alsof ik een enge ziekte ben :D

Ben heel benieuwd! Zal binnenkort ook eens weer een update posten van mijn nieuwe angel eyes project
 #4148  door easy rider
 
Jgpeggeman schreef:Nog erger? .... Dat klinkt alsof ik een enge ziekte ben :D ...
Volgens mij is het een variant van het bekende E34 virus :mrgreen:
 #4383  door easy rider
 
Vandaag een leuk kerstpakketje binnen gekregen uit Japan. Via Frank78 ben ik op het spoor gekomen van Erich (Shogun), een Duitser woonachtig in Japan en veel te vinden is op e34.de. Ik was al jaren op zoek naar deze in mijn ogen ultieme mod voor de E34, een versnellingsaanduiding d.m.v. LED's naast de automaat pook zoals alleen geleverd was op sommige Amerikaans modellen.
Ganganzeigenlicht.JPG
Nu maar es even tijd zien te vinden om het ding in te bouwen zo tussen kerst en nieuwjaar. Dan kan ik ook meteen mijn dubbelgestikt lederen middenconsole alsmede zonne rollo's voor de achter portieren plaatsen en nog wat andere kleine zaken die al veel te lang uitgesteld waren.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12