E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #19047  door Ruck
 
Mooi lijstje, het meeste voor deze ene week? :o Succes nog :)

Heb nog een set 17" Schnitzers liggen als je wil? (komen van Gernant :arrow: Die ze dan weer van jou had gekocht, dacht ik)
 #19049  door epmans
 
ja die set komt bij mij vandaan, maar ik heb nog een Schnitzer-setje liggen hoor :-)

Nee deze wagen is gewoon standaard zoals een standaard wagen moet zijn. Zelfs 4 keer raamslinger... binnenverlichting zonder leeslampjes... geen mistlampen in de bumper... allemaal dingen ik dus niet herken in de wagens waarin ik eigenlijk altijd rijd. Maar toch heb ik dan wel bedacht dat de auto toch wel is voorzien van een airco. Ik zal nog uitzoeken of die er af-fabriek in zit.
De laatste eigenaar heeft er in ieder geval nog cruise control, armsteun aan de stoelen de geventileerde schijven op gemonteerd.
De auto is bij Dusseldorp vandaan gekomen op styling 2, ik vind het een pracht dattie die nu weer van mij krijgt. Lekker basic. :D
 #19052  door epmans
 
even nog wat info van de RDW site geplukt:
Vervaldatum APK 19-09-2014
Datum eerste toelating 29-06-1991

Jaar laatste registratie 2011
Oordeel Logisch
Toelichting De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is.

dat laatste is op zich wel mooi want van de kilometerteller is niks meer af te lezen. Een andere tellerbak er in zou 'leuk' zijn omdat ik dan weer gereden kms kan bijhouden, echter klopt dan de NAP niet meer, dat is dan weer jammer. Beetje twijfel.
Laatst gewijzigd door epmans op 12 feb 2017, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
 #19054  door Ruck
 
Die kan je dus lekker in de oldtimer regeling rijden? :D
 #19062  door JerunK
 
Overgangsregeling geldt voor auto's toegelaten vóór 1 januari 1988. Helaas geen enkele E34 dus. Mijn E28 daarentegen..... 8-)
 #19064  door Ruck
 
Aah ik dacht dat ze gewoon nog 25 jaar aan heilden :oops:
Ach dan hoef ik na de 21ste feb, ook niet naar een alternatief te zoeken :lol:
 #19065  door Jgpeggeman
 
Ruck schreef:....

Heb nog een set 17" Schnitzers liggen als je wil? (komen van Gernant :arrow: Die ze dan weer van jou had gekocht, dacht ik)
Ben je de Schnitzers al weer zat? :shock:
 #19067  door Ruck
 
Jgpeggeman schreef:
Ruck schreef:....

Heb nog een set 17" Schnitzers liggen als je wil? (komen van Gernant :arrow: Die ze dan weer van jou had gekocht, dacht ik)
Ben je de Schnitzers al weer zat? :shock:

Jouwe! :lol:
Krijg miss 17" verbreed staal 8-)
 #19104  door epmans
 
Ik heb gisteren maar een klein beetje gedaan. Had niet veel tijd beschikbaar ivm ziek en zeer thuis. Maar ik ben geen zitten-blijver dus moest ff dr uit. Als er maar 1 ouder thuis is dan kan ik wel even weg.

De pookknop en de pookhoes zijn beide beschadigd, mits voorradig is dat zeer eenvoudig even om te wisselen.
IMG_4292.JPG

IMG_4293.JPG
die houten plaat zit ik nog om te twijfelen. ooit zat er zon zwarte van plastic in deze 520i maar omdat er een luxe 525i werd gesloopt werd deze van hout er in gelegd. het is mooier en makkelijker schoon te houden (wat niet gebeurde zie foto's) maar de zwarte hoort er eigenlijk in te zitten.
IMG_4294.JPG
Het is in ieder geval weer wat netter zonder scheuren en gaten.

Je ziet nog een klassieke autotelefoon zitten. Echt wel lachen zo'n ding er in. Het hoort bij de identiteit van de auto omdat de auto een functie had.
IMG_4295.JPG
In de kofferruimte was dan ook het gereedschap uit de houder geroofd, alles is heel goed gebruikt om anderen te kunnen helpen.

Dit is de identiteit van de auto, foto uit 2014 toe ik had toegezegd dat ik de auto overneem.
2014-12-13 12.58.18.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #19108  door JerunK
 
Geinig, de historie van zo'n wagen wordt wel tastbaar zo. Hij heeft - gelet op je andere foto's - geen luizenleventje gehad bij de BMW-garage waar-ie werd ingezet.